usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć specjalistycznych dla uczestników projektu w ramach zadania pn: „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3422115)

Client
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
State
małopolskie
Address
34-240 Jordanów, ul. Piłsudskiego 25 25
Phone
18 26 75 573
Fax
18 26 75 573
www
www.mops.jordanow.pl
E-Mail
mops.jordanow@pro.onet.pl
Created
2018-11-14

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Piłsudskiego 25 25 34-240 Jordanów małopolskie tel. 18 26 75 573 fax. 18 26 75 573 REGON 49064153500000 www.mops.jordanow.pl

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć specjalistycznych dla uczestników projektu w ramach zadania pn: „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć specjalistycznych dla uczestników projektu w ramach zadania pn: „Placówka Wsparcia Dziennego - prawie jak w domu” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.1, z Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część 1 – zajęcia korekcyjno – kompensacyjne Część 2 – zajęcia socjoterapeutyczne Część 3- zajęcia psychoeduakcyjne Część 4 – zajęcia logopedyczne Część 5 – zajęcia z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej Część 6 – zajęcia coachingu indywidualnego Część 7 – zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA SMAKU Część 8 – zajęcia rozwijające zainteresowania: ENGLISH IS FUN Część 9 - zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA SZTUKI, Część 10 - zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA PITAGORASA - TWÓRCZEGO MYŚLENIA , Część 11 - zajęcia rozwijające zainteresowania: CYFROWA AKADEMIA, Część 12 - zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA FILMU I TEATRU, Część 13 - zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA DORADZTWA ZAWODOWEGO Część 14 - zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA RUCHU Część 15 - zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA SŁOWA, Część 16 - zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA TECHNIKI, Część 17- zajęcia rozwijające zainteresowania: AKADEMIA ODKRYWCÓW PRZYRODY, Część 18 - zajęcia rozwijające zainteresowania: WYJAZDY NA BASEN, 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wybraną część zamówienia, na kilka lub na wszystkie części. 4. Zamawiający nie przewiduje: a) składania ofert wariantowych, b) udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, c) zawarcie umowy ramowej, d) ustanowienie dynamicznego systemu zakupów, e) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5. Generalne zasady uczestnictwa w postępowaniu: a) Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w ustawie Pzp oraz niniejszej SIWZ b) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na wybraną część zamówienia, na kilka lub na wszystkie części. 6. Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV (w odniesieniu do wszystkich części zamówienia): 80.00.00.00-4 – usługi edukacyjne i szkoleniowe 85312110-3 - usługi opieki dziennej nad dziećmi 7. Do obowiązków Wykonawcy dla wszystkich części należy: 1) Wykonanie usług składających się na przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z SIWZ i obowiązującymi przepisami prawa; 2) Opracowanie programu i planu pracy dla poszczególnych zajęć, warsztatów, terapii dla danej grupy uczestników (program winien zawierać: cel ogólny i cele szczegółowe, treści nauczania (formy realizacji), procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne) przewidywane osiągnięcia (oczekiwane efekty), sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć). Przygotowanie ankiet ewaluacyjnych. Projekt programu pracy Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Kierownikowi Placówki Wsparcia Dziennego (dalej: PWD) do uzgodnienia i zatwierdzenia go nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem zajęć; 3) Prowadzenie zajęć (wg przewidzianej liczby godzin lekcyjnych i ich harmonogramu) przez osoby posiadające kwalifikacje wymagane do nauczania danej grupy tematycznej. Dokonywanie ewaluacji postępów uczniów w odniesieniu do kryteriów założonych indywidualnym planie wsparcia i przedstawienia ich Kierownikowi PWD przynajmniej co 6 miesięcy. Indywidualna ocena poziomu wiedzy uczestników zajęć powinna być przeprowadzana na początku, w trakcie i na zakończeniu udziału w zajęciach 4) Współpraca z rodzicami/opiekunami prawnymi i środowiskiem uczestników projektu. 5) Dokumentowanie na bieżąco, prowadzonych przez Wykonawcę, zajęć, warsztatów, terapii w postaci list obecności oraz dzienników zajęć (lekcji) wykorzystywanych w procesie nauczania w oświacie w celu bieżącego sprawdzania obecności na prowadzonych zajęciach – dzienniki zajęć zapewnia Wykonawca. 6) Dokumentowanie na bieżąco, przekazanych uczestnikom materiałów w postaci list odbioru materiałów i przekazywanie ich Kierownikowi PWD. 7) Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu – informowanie o współfinansowaniu Projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z Kierownikiem PWD w mierzeniu postępów uczniów w zakresie realizacji celów (głównych i szczegółowych) rezultatów Projektu. 8) Gromadzenia wytworów prac uczestników projektu. 9) Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. 10) Przestrzeganie regulaminu szkoły i pracowni, w której prowadzone będą zajęcia. 11) Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych w stosunku do uczestników Projektu. 8. Zatrudnienie na umowę o pracę: a) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (i Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania zatrudnienia osób przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. c) Wykonawca każdorazowo na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania dokumentów potwierdzających powyższy wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę:  oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;  poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;  zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;  poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Szczegółowe informacje dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę, kontroli przez zamawiającego oraz sankcji z tytułu niespełnienia powyższego warunku, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zostały zawarte w projekcie umowy – załącznik SIWZ nr 6.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 80000000-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information