opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Zagospodarowanie przystani kajakowej przy rzece Wda w Czubku wraz z oznakowaniem szlaku kajakowego na terenie gminy Kaliska” w ramach projektu partnerskiego pn. „Po

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3422139)

Client
Gmina Kaliska
State
pomorskie
Address
83-260 Kaliska, ul. Nowowiejska 2 2
Phone
058 5889201
Fax
058 5889206
E-Mail
e.czeplina@kaliska.pl
Created
2018-11-14

Gmina Kaliska

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Kaliska ul. Nowowiejska 2 2 83-260 Kaliska pomorskie tel. 058 5889201 fax. 058 5889206 REGON 19167569800000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Zagospodarowanie przystani kajakowej przy rzece Wda w Czubku wraz z oznakowaniem szlaku kajakowego na terenie gminy Kaliska” w ramach projektu partnerskiego pn. „Po

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń/decyzji oraz (na ich podstawie) wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Zagospodarowanie przystani kajakowej przy rzece Wda w Czubku wraz z oznakowaniem szlaku kajakowego na terenie gminy Kaliska” w ramach projektu partnerskiego pn. „Pomorskie Szlaki Kajakowe – Z nurtem Wdy” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – Oś Priorytetowa 8 Konwersja, działanie 8.4 Wsparcie atrakcyjności i walorów dziedzictwa przyrodniczego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) w zakresie projektowania – na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego opracowanie Dokumentacji Projektowej, w szczególności: a) uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego (w przypadku, gdy okaże się ono wymagane), b) wykonanie projektu budowlanego oraz uzyskanie zgodnie z obowiązującym prawem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, c) wszelkich innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania, 2) w zakresie robót budowlanych: a) wykonanie robót budowlanych o których mowa w SIWZ oraz w przygotowanej Dokumentacji Projektowej, b) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych według sporządzonych opracowań projektowych, zgodnie z postanowieniami Umowy, c) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, iż Dokumentacja Projektowa powinna być uzgodniona również z Nadleśnictwem Kaliska. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia w podziale na części. 7. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw firm tychże podwykonawców. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 9 do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie: wykonywania robót budowlanych na terenie budowy (czynności związane z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego tj. m.in. koparka, ładowarka, koparko – ładowarka, frezarka, rozkładarka mas bitumicznych, czynności związane z układaniem nawierzchni z kostki betonowej/kamiennej, czynności związane z montażem instalacji sanitarnej i elektrycznej, czynności związane za zagospodarowaniem terenu tj. montaż małej architektury). 9. Zamawiający sugeruje, lecz nie wymaga, aby przed złożeniem oferty każdy z Wykonawców ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia odbył wizję lokalną w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót budowlanych – montażowych, jak i przygotowania projektu. W przypadku chęci odbycia wizji lokalnej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego wniosku o ustalenie jej terminu. 10. Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu: 1) minimum 60 miesięcznej rękojmi na wykonaną dokumentację projektową, licząc od dnia odbioru końcowego dokumentacji i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego prac, 2) minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru, okres rękojmi będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. 11. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją SIWZ wydaną w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania robót. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową. 12. Kody CPV: 71320000 – 7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektów 45233120 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg 45242100 – 6 Budowa infrastruktury sportów wodnych 45248400 – 1 Roboty budowlane w zakresie przystani

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45248400-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: a. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych). b. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: i. p

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information