Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3422142)
I.1) Name and address: Kancelaria Senatu ul. Wiejska 6 6 00-902 Warszawa mazowieckie tel. 22 6949035 fax. 22 6949213 REGON 00139380011000
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne. Dostawa materiałów nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy, podzielił zamówienie na trzy części: - I część zamówienia - dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ; - II część zamówienia - dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ; - III część zamówienia - dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę/ów, zamawiający żąda wskazania w formularzu oferty - stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ - części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om, i podania przez wykonawcę firmy/firm podwykonawcy/ów. W przypadku braku takiego wskazania zamawiający uzna, że wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy/ów. 4. Na materiałach (trzy części zamówienia) wykonawca umieści logo Senatu, napis Senat Rzeczypospolitej Polskiej albo napis Senat RP w zależności od asortymentu. Uzgodnienia dotyczące umieszczenia wzorów graficznych zostaną przeprowadzone na etapie realizacji umowy. 5. Zamawiający zamieści na stronie internetowej – w celu poglądowym - logo Senatu w wersji elektronicznej.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39294100-0
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information