Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego dla Szpitala Murcki Sp. z o.o. w rozbiciu na 5 pakietów

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3422144)

Client
Miasto Katowice
State
śląskie
Address
40098 Katowice, ul. Młyńska 4
Phone
+48 32 2593302
Fax
48 327 054 949
www
http://katowice.eu
E-Mail
bzp@um.katowice.pl
Created
2018-11-14

Miasto Katowice

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Katowice ul. Młyńska 4 40098 Katowice śląskie tel. +48 32 2593302 fax. 48 327 054 949 http://katowice.eu

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego dla Szpitala Murcki Sp. z o.o. w rozbiciu na 5 pakietów

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu medycznego i wyposażenia dla Szpitala Murcki Sp. z o.o. w rozbiciu na 5 pakietów Pakiet I - Defibrylatory – 2 sztuki, rok produkcji 2018 Pakiet II - Wirówka laboratoryjna – 1 sztuka, rok produkcji 2018 Pakiet III - Aparat Esmarcha z dwukomorowym mankietem – 1 sztuka, rok produkcji 2018 Pakiet IV - Zestaw napędów ortopedycznych, akumulatorowych - 2 zestawy, rok produkcji 2018 Pakiet V - Zestaw narzędzi ortopedycznych do zabiegów rewizyjnych endoprotezoplastyki – 1 zestaw, rok produkcji 2018 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załącznikach nr7a, 7b, 7c, 7d i 7e do SIWA oraz w umowie Maksymalny czas reakcji serwisu na zgłoszoną usterkę 48 godzin. Zaoferowanie dłuższego czasu reakcji spowoduje odrzucenie oferty, zaoferowanie krótszego czasu reakcji będzie miało wpływ na przyznanie dodatkowych punktów w ramach kryterium „czas reakcji” 1) Kod CPV dotyczący zamówienia: Główny kod: 33100000-1 Dodatkowe kody: Pakiet I – 33182100-0 , Pakiet II – 42931100-2, Pakiet III – 33162000-3, Pakiet IV – 33161000-6, 33162000-3, Pakiet V – 33162000-3, 2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane produkty oraz systemy odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Produkty równoważne dostarczane przez Wykonawcę podczas wykonywania umowy nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w załączniku nr 7a i/lub 7b i/lub 7c i/lub 7d i/lub 7e do SIWZ. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacje w tym zakresie winny być ujęte przez Wykonawcę w oświadczeniu składanym wraz z ofertą – zał. nr 2 do SIWZ oraz w zał. nr 6 do SIWZ. 4) Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje używania w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów - zgodnie z art. 14 ust. 1 Ustawy o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zmianami). Jednocześnie, mając na uwadze przepis art. 14 ust. 2 Ustawy o wyrobach medycznych, Zamawiający wyraża zgodę, aby oferowane wyroby medyczne miały oznakowania w języku angielskim, z wyjątkiem informacji przeznaczonych dla pacjenta, które zgodnie z ww. przepisem prawa mają być zawsze podawane w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów. Zgoda, o której mowa w zdaniu poprzednim, nie dotyczy (nie obejmuje) instrukcji używania ww. wyrobów (instrukcje te winny być zawsze w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów). 5) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7a i/lub 7b i/lub 7c i/lub 7d i/lub 7e do SIWZ).

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33100000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych pakietów, których dotyczy oferta: Pakiet I - 1 150,00 PLN Pakiet II - 280,00 PLN Pakiet III - 470,00 PLN Pakiet IV - 2 010,00 PLN Pakiet V - 400,00 P

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information