Utrzymanie zimowe jezdni i chodników dróg gminnych oraz dróg powiatowych utrzymywanych przez Gminę Miejską Kętrzyn

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3422155)

Client
Gmina Miejska Kętrzyn
State
warmińsko-mazurskie
Address
11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11 11
Phone
089 752 05 20
Fax
089 752 05 31
www
www.miastoketrzyn.pl
E-Mail
zp@ketrzyn.com.pl
Created
2018-11-14

Gmina Miejska Kętrzyn

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Miejska Kętrzyn ul. Wojska Polskiego 11 11 11-400 Kętrzyn warmińsko-mazurskie tel. 089 752 05 20 fax. 089 752 05 31 REGON 51074344000000 www.miastoketrzyn.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Utrzymanie zimowe jezdni i chodników dróg gminnych oraz dróg powiatowych utrzymywanych przez Gminę Miejską Kętrzyn

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zimowe jezdni i chodników dróg gminnych oraz dróg powiatowych utrzymywanych przez Gminę Miejską Kętrzyn z podziałem na 3 niżej wskazane części: 1) Część I Utrzymanie zimowe jezdni i chodników dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych 2) Część II Utrzymanie zimowe jezdni i chodników dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych w przypadku braku zjawisk atmosferycznych typowych dla okresu zimowego (brak pokrywy śnieżnej, brak gołoledzi, brak szronu, brak lodowicy) 3) Część III Utrzymanie zimowe jezdni i chodników dróg powiatowych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I - „Utrzymanie zimowe jezdni i chodników dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych” obejmuje: 1) zapewnienie materiałów do zimowego utrzymania jezdni i chodników, 2) skuteczne zwalczanie śliskości zimowej poprzez zastosowanie dopuszczonych do obrotu środków chemicznych i mechanicznych: a) bezzwłocznie po zaprzestaniu opadów, a przy opadach długookresowych – stosownie do panujących warunków atmosferycznych z zastrzeżeniem, że nie ma prawa powstać warstwa ubitego lub udeptanego śniegu o grubości przekraczającej 1 cm, b) bezzwłocznie po wystąpieniu gołoledzi, c) w/g potrzeb w pozostałych przypadkach, 3) bieżące oczyszczanie chodników, usuwanie śniegu, lodu, błota oraz stosowanie środków chemicznych i mechanicznych w obrębie przejść dla pieszych, usuwanie (wywożenie) śniegu, lodu, błota oraz stosowanie środków chemicznych i mechanicznych w obrębie jezdni, placów, rozjazdów - ze szczególnym uwzględnieniem przejść dla pieszych, 4) bezzwłoczne przystąpienie do odkuwania lodu przy urządzeniach kanalizacji burzowej - w okresach odwilży, 5) bieżące uprzątanie innych zanieczyszczeń z jezdni, 6) bieżące uprzątanie innych zanieczyszczeń z chodników w pasach drogowych, 7) zapewnienie materiałów do zimowego utrzymania chodników i ich rozmieszczenie w rejonie objętych zadaniem (w pojemnikach), 8) uprzątanie błota, śniegu, lodu z chodnika rozumiane jako stosowanie środków chemicznych i mechanicznych mających na celu zebranie i przemieszczenie mas do krawędzi chodnika a następnie usuwanie (wywożenie) zebranych mas ze szczególnym uwzględnieniem: a) miejsc związanych z przejściami dla pieszych, b) bezpieczeństwa ruchu na chodniku, 9) bieżące usuwanie piasku pozimowego z chodnika (po każdorazowym zejściu pokrywy śniegowo-lodowej oraz ustaniu warunków zimowych na co najmniej 3 dni) 10) zapewnienie pełnej dyspozycyjności pracowników wykonawcy oraz sprzętu wskazanego w ofercie do realizacji usługi, 11) zapewnienie pełnej dyspozycyjności sprzętu do realizacji usługi oraz osób do jego obsługi; 12) bieżące usuwanie piasku pozimowego z jezdni (po każdorazowym zejściu pokrywy lodowej); 13) usuwanie piasku pozimowego z jezdni po zakończeniu sezonu zimowego – nie później niż do 30 kwietnia (chyba, że warunki atmosferyczne nie będą na to pozwalały - wówczas w terminie odrębnie uzgodnionym z zamawiającym). UWAGA: Zamawiający zakłada możliwość czasowej zmiany zakresu rzeczowego przewidzianego przedmiotu zamówienia, z realizacją w dowolnym okresie trwania zamówienia, związanego z koniecznością utrzymania dróg wybudowanych lub poddawania dróg modernizacjom lub z innych przyczyn nie możliwych do sprecyzowania w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Część II - „Utrzymanie zimowe jezdni i chodników dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych w przypadku braku zjawisk atmosferycznych typowych dla okresu zimowego (brak pokrywy śnieżnej, brak gołoledzi, brak szronu, brak lodowicy) obejmuje: 1) zamiatanie ręczne i mechaniczne utwardzonych nawierzchni jezdni, parkingów i ścieżek rowerowych w pasie drogowym oraz chodników, 2) oczyszczanie nawierzchni ażurowych (z płyt np. yombo, trylinka) i gruntowych, 3) usuwanie zmiotek ulicznych oraz powstałych na chodniku, 4) usuwanie piasku pozimowego z jezdni po zakończeniu sezonu zimowego – nie później niż do 30 kwietnia (chyba, że warunki atmosferyczne nie będą na to pozwalały - wówczas w terminie odrębnie uzgodnionym z zamawiającym), UWAGA: Zamawiający zakłada możliwość czasowej zmiany zakresu rzeczowego przewidzianego przedmiotu zamówienia, z realizacją w dowolnym okresie trwania zamówienia, związanego z koniecznością utrzymania dróg wybudowanych lub poddawania dróg modernizacjom lub z innych przyczyn nie możliwych do sprecyzowania w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Część III- „Utrzymanie zimowe jezdni i chodników dróg powiatowych” obejmuje: 1) zapewnienie materiałów do zimowego utrzymania jezdni i chodników, 2) skuteczne zwalczanie śliskości zimowej poprzez zastosowanie dopuszczonych do obrotu środków chemicznych i mechanicznych: a) bezzwłocznie po zaprzestaniu opadów, a przy opadach długookresowych - stosownie do panujących warunków atmosferycznych z zastrzeżeniem, że nie ma prawa powstać warstwa ubitego lub udeptanego śniegu o grubości przekraczającej 1 cm, b) bezzwłocznie po wystąpieniu gołoledzi, c) w/g potrzeb w pozostałych przypadkach, 3) bieżące oczyszczanie chodników, usuwanie śniegu, lodu, błota oraz stosowanie środków chemicznych i mechanicznych w obrębie przejść dla pieszych, usuwanie (wywożenie) śniegu, lodu, błota oraz stosowanie środków chemicznych i mechanicznych w obrębie jezdni, placów, rozjazdów - ze szczególnym uwzględnieniem przejść dla pieszych, 4) bezzwłoczne przystąpienie do odkuwania lodu przy urządzeniach kanalizacji burzowej - w okresach odwilży, 5) bieżące uprzątanie innych zanieczyszczeń z jezdni, 6) bieżące uprzątanie innych zanieczyszczeń z chodników w pasach drogowych. 7) zapewnienie materiałów do zimowego utrzymania chodników i ich rozmieszczenie w rejonie objętych zadaniem (w pojemnikach), 8) uprzątanie błota, śniegu, lodu z chodnika rozumiane jako stosowanie środków chemicznych i mechanicznych mających na celu zebranie i przemieszczenie mas do krawędzi chodnika a następnie usuwanie (wywożenie) zebranych mas ze szczególnym uwzględnieniem: a) miejsc związanych z przejściami dla pieszych, b) bezpieczeństwa ruchu na chodniku, 9) bieżące usuwanie piasku pozimowego z chodnika (po każdorazowym zejściu pokrywy śniegowo-lodowej oraz ustaniu warunków zimowych na co najmniej 3 dni), 10) zapewnienie pełnej dyspozycyjności pracowników wykonawcy oraz sprzętu wskazanego w ofercie do realizacji usługi, 11) zapewnienie pełnej dyspozycyjności sprzętu do realizacji usługi oraz osób do jego obsługi, 12) bieżące usuwanie piasku pozimowego z jezdni (po każdorazowym zejściu pokrywy lodowej), 13) usuwanie piasku pozimowego z jezdni po zakończeniu sezonu zimowego – nie później niż do 30 kwietnia (chyba, że warunki atmosferyczne nie będą na to pozwalały - wówczas w terminie odrębnie uzgodnionym z zamawiającym). UWAGA: Zamawiający zakłada możliwość czasowej zmiany zakresu rzeczowego przewidzianego przedmiotu zamówienia, z realizacją w dowolnym okresie trwania zamówienia, związanego z koniecznością utrzymania dróg wybudowanych lub poddawania dróg modernizacjom lub z innych przyczyn nie możliwych do sprecyzowania w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia dla części I, II oraz III zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące odpowiednio załączniki nr 6a, 6b oraz 6c do SIWZ. 4. Wymagania z art. 29 ust. 3a ustawy PZP 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zarówno w zakresie części I, II, jak i części III zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na: - mechaniczne oczyszczanie jezdni, - czynności związane z oczyszczaniem ulic z piasku pozimowego, - czynności związane z bieżącym utrzymaniem jezdni w okresie zimowym i oczyszczaniem z wszelkich innych zanieczyszczeń na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2018, poz. 917 z póż. zm.) lub odpowiadającej jej formie zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załączniki nr 6a-6c do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90620000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information