DOSTAWA KWIATÓW PRZEZNACZONYCH DO NASADZEŃ NA TERENIE SZCZECINA

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3423724)

Client
Zakład Usług Komunalnych
State
zachodniopomorskie
Address
71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a 125
Phone
91 484 82 94
Fax
91 484 80 55
www
www.bip.zuk.szczecin.pl
E-Mail
zuk.szczecin@post.pl
Created
2018-11-19

Zakład Usług Komunalnych

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zakład Usług Komunalnych ul. Ku Słońcu 125a 125 71-080 Szczecin zachodniopomorskie tel. 91 484 82 94 fax. 91 484 80 55 REGON 36300958600000 www.bip.zuk.szczecin.pl

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: DOSTAWA KWIATÓW PRZEZNACZONYCH DO NASADZEŃ NA TERENIE SZCZECINA

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kwiatów przeznaczonych do nasadzeń na terenie Szczecina. CPV: 03121100 - 6 Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 5 - 7 do SIWZ. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu dostawy, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 4. Zmiana umowy: 1) zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie i pod rygorami art. 144 ustawy, 2) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w przypadku zmiany terminu realizacji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy bądź na wniosek Zamawiającego, 3) Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, 4) Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy, poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmiany w formie pisemnej, które powinny zawierać: a) opis zmiany i jej charakter, b) uzasadnienie zmiany, c) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, d) czas wykonania oraz wpływ zmiany na termin realizacji umowy. 5) Wprowadzenie zmiany do umowy będzie możliwe po potwierdzeniu okoliczności – zawartych w propozycji, o której mowa powyżej, przez drugą Stronę i zawarcie stosownego aneksu do umowy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 03121100-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100) 2. Wykonawca wnosi wadium w terminie do dnia 27.11.2018 r., do godziny 11.00. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information