Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego i multimediów dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 2 i Szkoły Podstawowej nr 3 w Przasnyszu.(3 części)

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3423763)

Client
Miasto Przasnysz
State
mazowieckie
Address
06-300 Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2
Phone
29 7564900
Fax
29 7564939
Created
2018-11-19

Miasto Przasnysz

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Przasnysz ul. Jana Kilińskiego 2 06-300 Przasnysz mazowieckie tel. 29 7564900 fax. 29 7564939 REGON 52594900000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego i multimediów dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 2 i Szkoły Podstawowej nr 3 w Przasnyszu.(3 części)

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego i multimediów dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 2 i nr 3 w Przasnyszu w ramach realizowanego Projektu Nr RPMA.10.01.01-14-7289/16-02 Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem - nowe kompetencje uczniów i nauczycieli w Gminie i Mieście Przasnysz. Zamówienie swoim zakresem obejmuje: - zakup, dostawę pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego oraz multimediów; - dwukrotne uzupełnienia klocków do robotyki w ilości 10% w okresie trwania gwarancji - dotyczy Cz. I zamówienia - serwis urządzeń komputerowych i multimediów w okresie gwarancji zgodnie z wymaganiami określonymi w karcie gwarancyjnej – dotyczy Cz. III zamówienia Koszt serwisu obejmuje dojazd do i z siedziby zamawiającego oraz wykonanie usługi serwisowej ( co 6 miesięcy) przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia : a) przeglądów gwarancyjnych zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń i wykonanie czynności konserwacyjnych . b) szczegółowego przeglądu i wykonania czynności konserwacyjnych przed końcem gwarancji producenta urządzeń oraz zlecenie – w miarę potrzeb- wykonania napraw gwarancyjnych. c) naprawy gwarancyjne na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej urządzeń. Koszt serwisu nie obejmuje cen materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych nie objętych gwarancją, których konieczność wymiany będzie stwierdzona w czasie przeglądu. Wydatki z tego tytułu leżą po stronie Zamawiającego. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Część 1 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych Część 2 – Zakup i dostawa materiałów biurowych Część 3 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz multimediów Wykonawca może złożyć ofertę na całe zamówienie lub na wybrane części. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz elementów - dla każdej części odrębnie. UWAGA! W załączniku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający przedstawił parametry w jakich należy utrzymać poszczególne elementy objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza propozycję innych rozwiązań, w tym dotyczących sprzętu i urządzeń multimedialnych, pod warunkiem uznania ich przez Zamawiającego za korzystne dla celu jakiemu mają służyć. Uwaga! Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz Certyfikaty bezpieczeństwa.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39162100-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information