"Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych."

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3423766)

Client
Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
State
opolskie
Address
49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12 12
Phone
77 4169950
Fax
77 4169952
E-Mail
bzp@brzeg.pl
Created
2018-11-19

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ul. Robotnicza 12 12 49-300 Brzeg opolskie tel. 77 4169950 fax. 77 4169952 REGON 53051784000000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: "Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych."

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie krytej pływalni w Brzegu oraz na terenach przyległych wokół krytej pływalni, w granicach administrowanych przez MOSiR o powierzchni 1800 m2 – tereny zielone, 1200 m2 – parking i chodniki. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) całodzienne czyszczenie i konserwację ciągów komunikacyjnych, b) wycieranie kurzu z parapetów, mebli, sprzętów biurowych, c) dezynfekcję ścian, podłóg i przybasenia, d) sprzątanie w toaletach, uzupełnianie na bieżąco w papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w płynie, e) utrzymanie w czystości przyległych terenów zielonych i utwardzonych. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać czynności określone umową w czasie funkcjonowania obiektu krytej pływalni tj. w dni powszednie, soboty, niedziele, święta, w okresie otwarcia obiektu dla publiczności i po jego zamknięciu. Dotyczy to również terenów zewnętrznych w zakresie przewidzianym dla tego rodzaju pracy. Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 1 do umowy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90910000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information