Dostawa i montaż wyposażenia Przedszkola Miejskiego Nr 43 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 12 w Gliwicach

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3423777)

Client
Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
State
śląskie
Address
44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21 21
Phone
32 238 55 30
Fax
32 238 55 27
www
www.gliwice.eu
E-Mail
za@um.gliwice.pl
Created
2018-11-19

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych Ul. Zwycięstwa 21 21 44-100 Gliwice śląskie tel. 32 238 55 30 fax. 32 238 55 27 REGON 27625533500000 www.gliwice.eu

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa i montaż wyposażenia Przedszkola Miejskiego Nr 43 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 12 w Gliwicach

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia objęta jest dostawa wyposażenia wraz z montażem w nowo powstałym budynku Przedszkola Miejskiego Nr 43 w ZSO Nr 12 w Gliwicach. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części. Część I obejmuje: dostawę i montaż wyposażenia meblowego sal dydaktycznych i innych pomieszczeń. Wyposażenie meblowe sal należy stosować jako systemowe, nie dopuszcza się stosowania wyposażenia różnych producentów dla tego samego rodzaju wyposażenia. Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia wraz z ilościami został ujęty w załączniku nr 6a do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Część II obejmuje: dostawę, montaż i uruchomienie wyposażenia kuchni wraz z zapleczem, zgodnie z projektem technologii zaplecza kuchennego (załącznik nr 9 do SIWZ). Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia wraz z ilościami został ujęty w załączniku nr 6b do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Dotyczy części II: Ze względu na specyfikę placówki oświatowej i przedmiot dostawy, wskazane jest zapoznanie się Wykonawcy z rozkładem przyłączy mediów w pomieszczeniach przeznaczonych pod instalacje urządzeń objętych dostawą. W trakcie montażu urządzeń Wykonawca na własny koszt w przypadkach koniecznych będzie dostosowywać przyłącza do potrzeb montowanych urządzeń. Dotyczy części II: 1. Po uruchomieniu poszczególnych urządzeń, Wykonawca w ramach przysługującego mu wynagrodzenia i w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy, zobowiązany jest do przeprowadzenia maksymalnie 2 szkoleń instruktażowych pracowników Odbiorcy. 2. W ramach udzielonej gwarancji i rękojmi oraz przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zmiany personelu obsługującego urządzenia - ze szczególnym uwzględnieniem pieców konwekcyjno-parowych - Wykonawca przeprowadzi maksymalnie 5 szkoleń, każdorazowo w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia potrzeby przez Odbiorcę. Meble muszą spełniać Polskie Normy (PN-EN 1729-1:2007 „Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych. Wymiary funkcjonalne” ) i zasady ergonomii zgodnie z § 2, § 9 ust. 2 oraz § 9 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.) oraz posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty. Wyposażenie i sprzęty kuchenne muszą spełniać normy, zgodnie z Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE. L z 2004r. Nr 139.1 z dnia 30.04.2004r. ze. zm.). Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1541 z późn. zm.) i być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t. j. Dz.U. z 2016 r., poz. 2047 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi. Wymagany termin gwarancji: min. 24 max. 60 miesięcy od dnia odbioru dostawy, poczynając od daty podpisania protokołu odbioru - przy czym gwarancja nie może byc krótsza niż okres gwarancji udzielony przez producentów towaru (jesli dotyczy) , Wymagany termin rękojmi: min. 24 max. 60 miesięcy od dnia odbioru dostawy, poczynając od daty podpisania protokołu odbioru - przy czym okres rękojmi musi byc równy okresowi gwarancji.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39000000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information