Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP., WRAZ Z TERENAMI PRZYLEGŁYMI DO BUDYNKÓW

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3423805)

Client
Sąd Okręgowy w Gorzowie Wlkp.
State
lubuskie
Address
66400 Gorzów Wielkopolski, ul. Mieszka I 33
Phone
095 7256700, 095 7256796
Fax
957 202 807
E-Mail
awalewander@gorzwo-wlkp.so.gov.pl
Created
2018-11-19

Sąd Okręgowy w Gorzowie Wlkp.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Sąd Okręgowy w Gorzowie Wlkp. ul. Mieszka I 33 66400 Gorzów Wielkopolski lubuskie tel. 095 7256700, 095 7256796 fax. 957 202 807 REGON 64627400000

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP., WRAZ Z TERENAMI PRZYLEGŁYMI DO BUDYNKÓW

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Mieszka I 33 i ul. Mieszka I 33a. Powierzchnia do utrzymania czystości (dotyczy; powierzchni biurowej, korytarzy, klatek schodowych i toalet, parkingu sądu, terenu wokół budynku sądu i chodnika przed budynkiem od strony wejścia głównego ) . Wykaz miejsc wykonywania usług : l. Budynek Sądu Okręgowego w Gorzowie Wlkp. ul. Mieszka I 33 - płytki gresowe ok. 1596,70 m2 - wykładzina PCV ok. 1359,30 m2 - panele ok. 1545,50 m2 - powierzchnia okien ok. 525,75 m2 - zewnątrz budynku ok. 3178 m2 2. Budynek Sądu Okręgowego w Gorzowie Wlkp. ul. Mieszka I 33a - płytki gresowe ok. 75,20 m2 - wykładzina PCV ok. 50 m2 - powierzchnia okien ok. 30 m2 - zewnątrz budynku- nie ma II. Wykaz obsady osobowej do wykonywania zadań objętych umową : 1. Osoby sprzątające budynek ul. Mieszka I 33 i ul. Mieszka I 33a . 2.Osoba/y do obsługi dziennej w godzinach 8.00-14.00. 3. Osoba do utrzymania czystości codziennej wokół budynku sądu tj. parking , chodnik III. Wykaz sprzętu, materiałów i urządzeń , które winien posiadać Wykonawca do realizacji umowy : 1. Prosty sprzęt sprzątający (wiadra, szczotki, ścierki, mopy, szufelki itp.) oraz chemiczne materiały do sprzątania i utrzymania czystości, płyny, proszki, detergenty, środki czyszczące do mebli itp. o jakości nie gorszej niż charakteryzująca Domestos, Ajax, Cif, Cilit, Pronto itp. 2. Zmechanizowany sprzęt sprzątający (odkurzacze, mechaniczne urządzenia czyszczące schody i inne powierzchnie (płytki pcv i gresowe , wykładzina pcv i dywanowa oraz inne powierzchnie podłogowe, ścienne i drzwi), 3. Inny niezbędny sprzęt do utrzymania czystości w budynkach Sądu Okręgowego, w tym do mycia okien (np. drabiny i zabezpieczenia itp.), 4. Sprzęt niezbędny do utrzymania czystości na parkingu Sądu Okręgowego ul. Mieszka I 33 (łopaty ,grabie , miotły, mechaniczne zbieracze liści itp.) w tym również w okresie zimowym do odśnieżania spalinowe odśnieżarki, w tym wywóz śniegu. Nadto czyszczenie elementów ściekowych ACO na parkingu oraz przed bramą główną. 5. Sprzęt niezbędny do utrzymania czystości wokół budynku Sądu Okręgowego ul. Mieszka I 33 (kosiarki spalinowe , wykaszarki spalinowe, grabie, łopaty, łopatki ) w tym również w okresie zimowym do odśnieżania odśnieżarki spalinowe oraz ewentualnie piły spalinowe do usuwania niebezpiecznych gałęzi wokół budynków oraz niezbędne ilości piasku i soli do posypywania chodników wokół wszystkich budynków Zamawiającego. Nie dopuszcza się posypywania piaskiem powierzchni parkingu ze względu na zanieczyszczenie elementów ACO i studzienek burzowych. 6. Sprzęt niezbędny do utrzymania czystości na dachach budynków Sądu Okręgowego w tym do usuwania sopli i odśnieżania dachów. 7. Papier toaletowy, ręczniki papierowe , mydło w płynie i zapach w areozolu do codziennego uzupełniania we wszystkich łazienkach Zamawiającego. 8.Czyszczenie z lodu i zanieczyszczeń kanałów odwadniających (ACO). MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO TOALET (MYDŁO, PAPIER TOALETOWY, RĘCZNIKI PAPIEROWE), ORAZ ICH WYMIANĘ ZAPEWNIA WYKONAWCA.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90910000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Wadium należy wnieść w wysokości 5000 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information