Zakup energii elektrycznej dla Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej w Warszawie do obiektów przy ul. Dorodnej 16 (taryfa B21) i do obiektów przy ul. Na Krańcu 3 (taryfa C21)

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3423815)

Client
Instytut Chemii i Techniki Jądrowej
State
mazowieckie
Address
03195 Warszawa, ul. Dorodna 16
www
www.ichtj.waw.pl
E-Mail
sursek@ichtj.waw.pl
Created
2018-11-19

Instytut Chemii i Techniki Jądrowej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Instytut Chemii i Techniki Jądrowej ul. Dorodna 16 03195 Warszawa mazowieckie www.ichtj.waw.pl

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zakup energii elektrycznej dla Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej w Warszawie do obiektów przy ul. Dorodnej 16 (taryfa B21) i do obiektów przy ul. Na Krańcu 3 (taryfa C21)

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup energii elektrycznej dla Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej w Warszawie do obiektów przy ul. Dorodnej 16 (taryfa B21) i do obiektów przy ul. Na Krańcu 3 (taryfa C21)”. 2. Dostawa energii elektrycznej, o której mowa w ust. 1, musi odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 755 ze zmianami), zwaną dalej „ustawą Prawo energetyczne” oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 3. Zamawiający informuje, że wykaz punktów poboru energii elektrycznej i ich podstawowych parametrów technicznych zawarty jest w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 4. Szacunkowa ilość zamawianej do zakupu energii elektrycznej podana w Załączniku Nr 1 do SIWZ jest prognozą na lata 2019-2020 i ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanego maksymalnego szacunkowego zużycia ilości energii. Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 5. Energia elektryczna będzie kupowana na podstawie umowy, której wzór zawarty jest w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Przedmiotowa umowa będzie umową zakupu i sprzedaży wynikającą z niniejszego postępowania, na podstawie której Zamawiający wymagać będzie otrzymywania od wybranego Wykonawcy, osobnych faktur rozliczeniowych z tytułu zużycia energii elektrycznej w dwóch różnych obiektach Zamawiającego, o których mowa w przedmiocie zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadać aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 2) posiadać obowiązującą GENERALNĄ UMOWĘ DYSTRYBUCJI o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, zawartą przed upływem terminu składania ofert (w której Wykonawca zwany będzie Sprzedawcą) z OSD właściwym dla obiektów Zamawiającego, ważną na dzień składania ofert i na czas realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca w tej sprawie zobowiązany będzie załączyć do oferty stosowne oświadczenie, którego wzór zawarty jest w Załączniku Nr 5C do SIWZ „Oświadczenia techniczne”. 8. Zasady i warunki płatności są zawarte we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 9. Zamawiający dodatkowo informuje, że w okresie: 1) od dnia 01.01.2016 do dnia 31.12.2017 łączne rzeczywiste zużycie energii elektrycznej w obiektach Zamawiającego wynosiło 3 129,466 MWh (w tym: 286,153 MWh w obiekcie przy ul. Na Krancu 3 /C21/, a 2 843,313 MWh w obiekcie przy ul. Dorodnej 16 /B21/); 2) a od dnia 01.01.2018 do dnia 30.06.2018 łączne rzeczywiste zużycie energii elektrycznej w obiektach Zamawiającego wynosiło 829,572 MWh (w tym: 81,9 MWh w obiekcie przy ul. Na Krancu 3 /C21/, a 747,572 MWh w obiekcie przy ul. Dorodnej 16 /B21/). 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby cała dostawa i sprzedaż energii objęta niniejszym zamówieniem były wyłącznie wykonywane przez Wykonawcę.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 09000000-3

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości = 20 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information