Budowa (dostawa wraz z montażem) zewnętrznego wyposażenia Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy w ramach realizacji projektu pt.: „Funkcjonowanie Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy”

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3431007)

Client
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
State
podkarpackie
Address
36-072 Świlcza, Świlcza 168
Phone
017 8560338, 017 8670145
Fax
017 8670157
www
www.swilcza.i-gmina.pl
E-Mail
gops.swilcza@intertele.pl
Created
2018-12-06

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Świlcza 168 36-072 Świlcza podkarpackie tel. 017 8560338, 017 8670145 fax. 017 8670157 REGON 69001030800000 www.swilcza.i-gmina.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Budowa (dostawa wraz z montażem) zewnętrznego wyposażenia Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy w ramach realizacji projektu pt.: „Funkcjonowanie Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Budowa (dostawa wraz z montażem) zewnętrznego wyposażenia Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy w ramach realizacji projektu pt.: „Funkcjonowanie Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Oferty można składać na dowolną ilość części. Część 1: Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 1 jest: 1) dostawa stolika do gry w szachy i chińczyka z pionkami (nr 8 planu) wraz z montażem i wykonaniem strefy bezpieczeństwa – 4 kpl, 2) dostawa ławek z rur stalowych (nr 13 planu) wraz z montażem – 10 kpl, 3) dostawa koszy na śmieci (nr 18 planu) – 3 kpl, 4) dostawa koszy do selektywnej zbiórki odpadów 120 l – 3 szt, 5) dostawa stołu do tenisa betonowego (nr 14 planu) wraz z montażem i wykonaniem strefy bezpieczeństwa – 1 kpl; Część 2: Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 2 jest: 1) dostawa grilla terenowego wg rysunku – krąg betonowy z konstrukcją stalową i rusztem ruchomym (nr 15 planu) wraz z montażem – 1 kpl, 2) dostawa ławek łukowych (nr 15 planu) – 4 kpl; Część 3: Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 3 jest: 1) dostawa wioślarza (nr 9 planu) wraz z montażem i wykonaniem strefy bezpieczeństwa – 1 kpl, 2) dostawa poręczy (nr 10 planu) wraz z montażem i wykonaniem strefy bezpieczeństwa – 1 kpl, 3) dostawa rowerka (nr 11 planu) wraz z montażem i wykonaniem strefy bezpieczeństwa – 1 kpl, 4) dostawa orbitreka (nr 12 planu) wraz z montażem i wykonaniem strefy bezpieczeństwa – 1 kpl; Szczegółowy opis i zakres przedmiotu umowy określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45212140-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information