„Naprawy pojazdów samochodowych” dla Polkowickiej Doliny Recyklingu sp. z o.o.

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3432912)

Client
Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o. w organizacji
State
dolnośląskie
Address
59-100 Polkowice, Dąbrowskiego 2
Phone
+48608557725
www
http://pdr-eko.pl/
E-Mail
pdr@onet.pl
Created
2018-12-12

Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o. w organizacji

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o. w organizacji Dąbrowskiego 2 59-100 Polkowice dolnośląskie tel. +48608557725 REGON 368345060 http://pdr-eko.pl/

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Naprawy pojazdów samochodowych” dla Polkowickiej Doliny Recyklingu sp. z o.o.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług: naprawy, konserwacji oraz przeglądów serwisowych samochodów ciężarowych, dostawczych oraz osobowych eksploatowanych przez Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 1 wraz z urządzeniami na nich zamontowanymi takimi jak żurawie przenośne (HDS), dźwigniki hakowe, dźwigniki bramowe oraz zabudowy typu śmieciarka w zakresie zapewniającym ich pełną sprawność techniczną. 2. Usługi będą wykonywane na zlecenie Zamawiającego. Awarie pojazdów zgłaszane będą doraźnie po ich wystąpieniu. Szczegółowy zakres naprawy i czynności konserwacyjnych musi być każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym. 3. Przeglądy serwisowe obejmują wykonanie czynności, odpowiednich dla danego przebiegu kilometrów ilości przepracowanych godzin lub okresu użytkowania, określonych i opracowanych przez producentów poszczególnych pojazdów i urządzeń. Szczegółowy zakres okresowych przeglądów serwisowych musi być każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym. 4. Części zamienne i materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonywania napraw, czynności konserwacji i przeglądów serwisowych dostarcza Wykonawca, muszą to być oryginalne części zamienne, (pod tym pojęciem rozumie się zarówno części zamienne wytwarzane przez producenta samochodów jak i części zamienne tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego, w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego, przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych pojazdów) fabrycznie nowe lub regenerowane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania usług z części powierzonych. 6. Przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jej zakres oraz przedstawi kosztorys (ofertę). Kosztorys musi być przedstawiony Zamawiającemu na piśmie lub w formie elektronicznej pocztą e-mail, a przystąpienie do wykonania usługi jest możliwe po jego akceptacji. 7. Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy: na terenie Polkowic lub w miejscu wskazanym przez Wykonawcę w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za utratę lub uszkodzenie samochodu w okresie od jego wydania przez Zamawiającego do zwrotu po wykonanej usłudze. 8. Wymontowane (zużyte) części zamienne, płyny, itp. zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 9. W przypadku naprawy cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz usunięcie usterki, a w przypadku przeglądu serwisowego/czynności konserwacyjnych – ich pełną realizację. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów. Faktura za wykonanie naprawy lub przeglądu ma zawierać dołączony załącznik wyszczególniający wszystkie operacje, użyte materiały i części zamienne w faktycznie zużytych ilościach oraz ksera faktur zakupionych materiałów i części oraz koszty zakupów max.10% ceny zakupionych części zamiennych i materiałów. 10. Wykonawca udzieli min. 6 miesięcy gwarancji na wykonywane usługi, części i materiały. 11. Dopuszcza się wykonywanie usług przez podwykonawców pod warunkiem że Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę – Zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych od podwykonawców. 12. Faktyczna liczba zleceń (tj. liczba awarii, konserwacji, a także przeglądów serwisowych/czynności konserwacyjnych) zależeć będzie od zapotrzebowania Zamawiającego. 13. Wykonawca będzie wystawiać faktury nie wcześniej niż w dacie odbioru usługi i pojazdu. 14. Termin napraw objęty umową do 31.12.2019 r. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 50110000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information