Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Osjakowie na lata 2019 - 2020

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3432918)

Client
Gmina Osjaków
State
łódzkie
Address
98-320 Osjaków, Targowa 26
Phone
43 842 33 91,
Fax
43 842 33 91 wew. 13
www
www.osjakow.bip.net.pl
E-Mail
rkostrzycka@osjakow.pl,
Created
2018-12-12

Gmina Osjaków

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Osjaków Targowa 26 98-320 Osjaków łódzkie tel. 43 842 33 91, fax. 43 842 33 91 wew. 13 REGON 730934677 www.osjakow.bip.net.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Osjakowie na lata 2019 - 2020

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych, poprzez sukcesywne tankowanie na stacji Wykonawcy, do pojazdów Zamawiającego i samochodów pożarniczych jednostek ochotniczych straży pożarnych z terenu gminy Osjaków, na stacjach paliw objętych koncesją Wykonawcy. Oferowane paliwo musi odpowiadać normom jakościowym określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty i świadectwa jakościowe paliw. Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu możliwość zakupu paliw na stacji paliw położonej w miejscowości Osjaków, czynnej co najmniej we wszystkie dni robocze. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw: 1. olej napędowy (ON) w ilości szacunkowej – 51 120 litrów, 2. benzyna bezołowiowa Pb 95 (Pb95) w ilości szacunkowej – 3 100 litrów. Podane ww. ilości paliw są ilościami szacunkowymi i służyć będą do porównania złożonych ofert i wyboru najkorzystniej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie stanowiło iloczyn ilości zakupionego paliwa i ceny z dnia zakupu pomniejszonej o udzielony opust cenowy (ON i et. Pb95). W okresie trwania umowy na dostawę paliw, prognozowana ilości paliwa może ulec zmianie, na którą Zamawiający nie ma wpływu, a wynika to z faktu, że Zamawiający nie ma możliwości przewidzenia dokładnej ilości poboru paliwa. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w całości prognozowanego zakupu, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów dodatkowych. Zamawiający w przypadku powzięcia wątpliwości, co do odpowiedniej z normami jakości paliwa, zleci wykonanie jakości badań w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności jakości badanego paliwa z obowiązującymi normami, kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę. Zakup paliwa będzie dokonywany bezgotówkowo. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić „dokument wydania paliwa”, który będzie zawierał: 1) markę i numer rejestracyjny pojazdu, lub nazwę, typ pojazdu; 2) datę zakupu; 3) rodzaj i ilość wydanego paliwa wyrażoną w litrach; 4) nazwisko, imię i podpis pobierającego paliwo; 5) pieczęć wykonawcy i podpis pracownika wydającego paliwo. Okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany jest dołączyć „dokument wydania paliwa”, o którym mowa wyżej. W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pracowników, którzy będą upoważnieni do pobierania paliwa oraz wykaz pojazdów i sprzętu, który będzie stanowić załącznik do umowy. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może zwiększyć wielkość przedmiotu umowy do 20% jej wartości. Zwiększenie wielkości dostawy może nastąpić w przypadku konieczności dalszego zapewnienia dostawy paliwa do pojazdów wynikających z potrzeb Zamawiającego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 09134100-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information