Modernizacja (przebudowa) instalacji wentylacji klimatyzacji w korpusie głównym Pałacu Prezydenckiego

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3432922)

Client
Kancelaria Prezydenta RP
State
mazowieckie
Address
00-902 Warszawa, Wiejska 10
Phone
226 952 863,
Fax
695-28-62
www
www.prezydent.pl
E-Mail
zamowienia@prezydent.pl,
Created
2018-12-12

Kancelaria Prezydenta RP

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Kancelaria Prezydenta RP Wiejska 10 00-902 Warszawa mazowieckie tel. 226 952 863, fax. 695-28-62 REGON 000000023 www.prezydent.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Modernizacja (przebudowa) instalacji wentylacji klimatyzacji w korpusie głównym Pałacu Prezydenckiego

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 5.1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja (przebudowa) instalacji wentylacji i klimatyzacji w korpusie głównym Pałacu Prezydenckiego, w zakres której wchodzi: 1) demontaż istniejących wyeksploatowanych central wentylacyjnych oraz odwiezienie ich do miejsca utylizacji, 2) demontaż kanałów wentylacyjnych wraz z osprzętem, 3) dostawa i montaż nowych centrali wentylacyjnych, 4) montaż nowych kanałów wentylacyjnych nawiewnych i wyciągowych wraz z osprzętem, 5) montaż agregatów wody lodowej dla potrzeb klimatyzacji pomieszczeń w korpusie głównym, 6) wykonanie instalacji ciepła technologicznego dla potrzeb nagrzewnic wentylacyjnych (zasilenie nagrzewnic wentylacyjnych), 7) wykonanie instalacji chłodniczej (zasilenie chłodnic) w tym: spuszczenie ze zdemontowanej instalacji płynu chłodniczego, przechowanie go na czas prowadzenia robót, napełnienie nowej instalacji spuszczonym płynem chłodniczym oraz uzupełnienie powstałych braków (roztwór glikolu etylowego -25C), 8) montaż nawilżaczy dla instalacji wentylacji i klimatyzacji wraz z doprowadzeniem instalacji wody, 9) wykonanie instalacji kanalizacji w tym odprowadzenia skroplin, 10) roboty budowlane w zakresie umożliwiającym montaż urządzeń i rozprowadzenie kanałów wentylacyjnych i instalacji rurowych w tym zabudowę elementów wentylacyjnych, nawiewnych i wywiewnych w istniejące elementy dekoracyjne ścian, 11) montaż klap p. poż w kanałach wentylacyjnych, 12) wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej centrale wentylacyjne i uzbrojenie kanałów wentylacyjnych, 13) wykonanie instalacji wraz z włączeniem central wentylacyjnych i klap p.poż do istniejącego w budynku systemu BMS i SAP, 14) uruchomienie central wentylacyjnych i wykonanie regulacji instalacji wentylacji i klimatyzacji z doprowadzeniem do wydajności i parametrów zgodnych z dokumentacją, 15) naprawa przebić przez przegrody budowlane, naprawa tynków, odtworzenie dekoracyjnych elementów ścian i sufitów „malowanie” 16) pełnienie usług serwisowych urządzeń w czasie obowiązywania okresu gwarancji i rękojmi tj. minimum 3 lata od dnia podpisania protokołu końcowego robót bez uwag (min. 2 razy do roku). Zakres prac serwisowych zgodny z wymaganiami producenta wbudowanych urządzeń i maszyn. W zakresie usług wchodzi serwis: - centrali wentylacyjnej; - chłodnic kanałowych; - wytwornicy lodowej; - nawilżaczy (z wymianą wkładów); - nawiewników i wywiewników; - klap ppoż. (współdziałanie z systemem BMS); - instalacji c.t., wody i kanalizacji (w zakresie obsługi instalacji wentylacji i klimatyzacji); - instalacji elektrycznej zasilającej cały system wentylacji i klimatyzacji (styki, połączenia); Roboty budowlane zostaną objęte 60-miesięczną (5 lat) gwarancją i rękojmią liczoną od daty podpisania protokołu końcowego bez uwag. Urządzenia zostaną objęte 36-miesięczną (3 lata) gwarancją i rękojmią liczoną od daty podpisania protokołu końcowego bez uwag. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania odbiorów częściowych wykonanych prac wraz z możliwością fakturowania częściowego. 5.2 Prace, o których mowa w pkt. 5.1 ppkt 1 – 15 należy wykonać w oparciu i w zgodzie z następującymi dokumentami: 1. Projektem budowlany – Przebudowy instalacji wentylacji i klimatyzacji pomieszczeń Pałacu Prezydenckiego – Korpus Główny; 2. Projektem wykonawczym – Przebudowa instalacji wentylacji i klimatyzacji pomieszczeń Pałacu Prezydenckiego – Korpus Główny; 3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót(branża: architektoniczna, sanitarna, elektryczna, BMS, SAP) – instalacja wentylacji i klimatyzacji w pomieszczeniach Pałacu Prezydenckiego – Korpus Główny; 4. Przedmiarami robót - zwane dalej „Dokumentacją”. 5.3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają nw. dokumenty: 1. Postanowienie nr W/902/2018 z dn. 28.09.2018 r. Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, 2. Decyzja nr W/2860/2018 z dn. 24.09.2018 r. Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, 3. Decyzja nr 2166N/17 z dn. 12.10.2018 r. Stołecznego Konserwatora Zabytków, 4. Decyzją nr 325/III/2017 z dn. 30.10.2017 r. Wojewody Mazowieckiego. 5.4 Zamawiający, zgodnie z art. 8 ust. 2a w związku z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, udostępni dokumenty, o których mowa w pkt. 5.2 i 5.3 SIWZ na wniosek Wykonawców ubiegających się o zamówienie przesłany na adres: zamowienia@prezydent.pl Wniosek musi być podpisany przez uprawnione osoby (wymienione w KRS lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadające pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o przekazanie dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2 i 5.3 SIWZ do upływu terminu składania ofert. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zwracali się do Zamawiającego o przekazanie ww. dokumentów niezwłocznie po publikacji ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ. Dokumenty zostaną przekazane Wykonawcy bezpośrednio na nośniku pamięci zewnętrznej (np. płyta CD, pendrive itp.). Wraz z wnioskiem Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, że przekazane dokumenty, o których mowa w pkt 5.2 i 5.3 – zawierające informacje poufne i newralgiczne z punktu widzenia Kancelarii Prezydenta RP – zostaną wykorzystane przez Wykonawcę tylko i wyłącznie w celu złożenia ofert lub realizacji zamówienia oraz Wykonawca niezwłocznie po osiągnięciu powyższego celu usunie (skasuje / zniszczy) w sposób nieodwracalny wszystkie kopie ww. dokumentacji, jak również nie będzie przekazywał jej podmiotom trzecim, a u Wykonawcy dostęp do tej dokumentacji będą miały wyłącznie osoby zaangażowane do przygotowania oferty lub realizacji zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ). Powyższe zasady mają odpowiednie zastosowanie do udzielania przez Zamawiającego odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące treści dokumentów, o których mowa w pkt 5.2 i 5.3 SIWZ, jeżeli będą one zawierały informacje poufne i newralgiczne. Odpowiedzi te zostaną przekazane bezpośrednio wszystkim Wykonawcom, którym zostały przekazane dokumenty, o których mowa w pkt 5.2 i 5.3 (jak również złożyli wnioski wraz ze stosownymi oświadczeniami o zachowaniu w poufności ww. dokumentów). Wykonawcy, którzy złożą wnioski o udostępnienie dokumentów, o których mowa w pkt 5.2 i 5.3 SIWZ, po udzieleniu przez Zamawiającego odpowiedzi na pytania dotyczące ww. dokumentów, otrzymają te odpowiedzi wraz z powyższymi dokumentami, o których mowa w pkt 5.2 i 5.3 SIWZ

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45331200-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości – 10.000,00 zł. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 4 stycznia 2019 r. do godziny 13:00.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information