Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych pn. „Rozwój przestrzeni publicznej poprzez przywrócenie funkcji integracyjnych i rekreacyjnych Parku Miejskiego i jego otoczenia wraz z poprawą funkcjonalności komunika

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3432928)

Client
Gmina Reszel
State
warmińsko-mazurskie
Address
11-440 Reszel, Rynek 24 24
Phone
89 755 00 31
Fax
89 7550031
www
www.reszel.pl
E-Mail
przetarg@ugreszel.pl
Created
2018-12-12

Gmina Reszel

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Reszel Rynek 24 24 11-440 Reszel warmińsko-mazurskie tel. 89 755 00 31 fax. 89 7550031 REGON 51074361100000 www.reszel.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych pn. „Rozwój przestrzeni publicznej poprzez przywrócenie funkcji integracyjnych i rekreacyjnych Parku Miejskiego i jego otoczenia wraz z poprawą funkcjonalności komunika

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na : Pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych pn. „Rozwój przestrzeni publicznej poprzez przywrócenie funkcji integracyjnych i rekreacyjnych Parku Miejskiego i jego otoczenia wraz z poprawą funkcjonalności komunikacyjnej w obrębie parku” 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego budowy (nadzór w zakresie robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi) polegającej na koordynacji, organizacji, nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego, rozliczeniu, a także sprawdzeniu prac geodezyjnych wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych zamówieniem i okresem gwarancyjnym na niżej wymienionych częściach: 2.1. Część I - Likwidacja osuwisk w zakresie umocnienia skarp i przebudowy kanalizacji deszczowej w parku miejskim w Reszlu - objęta pozwoleniem/decyzją : a) Starosty Kętrzyńskiego na budowę znak : WA.6740.4.23.2016, decyzja nr 157/16 z 05.08.2016r. b) Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak : IZNR.5146.220.2015.mpz – decyzja nr 170/2016 z 16.05.2016r. wraz z decyzją zmieniającą nr 399/2016 z 07.11.2016r. c) Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak : IZNR.5142.842.2015.mpz – pozwolenie nr 466/2016 z 30.05.2016r. wraz z decyzją zmieniającą nr 400/2016 z 07.11.2016r. d) Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska na zniszczenie siedlisk będących obszarem rozrodu, wychowu młodych, odpoczynku, zniszczenie gniazd, zimowisk oraz na umyślne uniemożliwianie do schronień ……. – decyzja – znak sprawy : WOPN.6401.61.2018.EK.1 z 06.04.2018r. 2.2. Część II – Przywrócenie wartości przyrodniczo-architektoniczno-użytkowych Parku Miejskiego w Reszlu - objęta pozwoleniem/decyzją : a) Starosty Kętrzyńskiego na budowę znak : WAI.6740.4.57.2016, decyzja nr 27/17 z 15.09.2015r. b) Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak : IZNR.5146.136.2016.mpz – decyzja nr 396/2016 z 04.11.2016r. wraz z decyzją zmieniającą nr 206/2017 z 09.06.2017r. c) Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak : IZNR.5142.136.2016.mpz – pozwolenie nr 1004/2016 z 04.11.2016r. wraz z postanowieniem nr 51/2017 z 06.02.2017r. i decyzją zmieniającą nr 2015/2017 z 09.06.2017r. d) Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak : IZNR.5142.840.2015.sb – pozwolenie nr 965/2015 z 23.12.2015r. wraz z decyzją zmieniającą nr 203/2017 z 08.06.2017r. e) Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska na zniszczenie siedlisk będących obszarem rozrodu, wychowu młodych, odpoczynku, zniszczenie gniazd, zimowisk oraz na umyślne uniemożliwianie do schronień ……. – decyzja – znak sprawy : WOPN.6401.61.2018.EK.1 z 06.04.2018r. 2.3. Część III - Rewitalizacja ulicy Podzamcze w Reszlu - objęta pozwoleniem : a) Starosty Kętrzyńskiego na budowę znak : WAI.6740.4.34.2016, decyzja nr 202/16 z 29.09.2016r. b) Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak : IZNR.5142.437.2016.mp - nr 543/2016 z 16.06.2016r. 3. Zakres rzeczowy robót objętych zamówieniem : 3.1. Część I – obejmuje nadzór nad zadaniem : Likwidacja osuwisk w zakresie umocnienia skarp i przebudowy kanalizacji deszczowej w parku miejskim w Reszlu – poniżej informacje na temat zadania inwestycyjnego (roboty budowlane) : 1) Zadanie jest realizowane w systemie „buduj”. 2) Sposób zapłaty wykonawcy robót budowlanych – wynagrodzenie ryczałtowe 3) Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SIWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego na stronie internetowej dla postępowania przetargowego na roboty budowlane - bip.reszel.warmia.mazury.pl w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych znak : TB.271.21.2018.ZP https://bipreszel.warmia.mazury.pl/zamowienie/110/rozwoj-przestrzeni-publicznej-poprzez-przywrocenie-funkcji-integracyjnych-i-rekreacyjnych-parku-miejskiego-i-jego-otoczenia-wraz-z-poprawa-funkcjonalnosci-komunikacyjnej-w-obrebie-parku.html 4) Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku od godz. 900 do godz. 1400 5)Termin umowny wykonania robót budowlanych do : 15 października 2019r. 6) Miejsce realizacji : Reszel, Park Miejski 7) Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach osi priorytetowej 8 Obszary wymagające rewitalizacji, działania 8.1 Rewitalizacja obszarów miejskich Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 - RPO WiM . 8) Przedmiotem robót budowlanych w szczególności jest : a) karczowanie terenu i wycinka drzew wraz z usunięciem karp, b) przebudowa kanalizacji deszczowej, c) zabezpieczenie skarp przed zagrożeniem osuwiskami, d) sadzenie krzewów oraz wykonanie nasadzeń kwiatowych. e) wartość kosztorysowa robót : 890 900,85 zł netto, w tym : - roboty sanitarne - wartość kosztorysowa robót : 240 404,88 zł netto - umocnienie skarp - wartość kosztorysowa robót : 650 495,97 zł netto W ramach zamówienia zamawiający przewiduje realizację dodatkowych robót budowlanych w wysokości : 10% wartości zamówienia podstawowego. 3.2. Część II – obejmuje nadzór nad zadaniem : Przywrócenie wartości przyrodniczo-architektoniczno-użytkowych Parku Miejskiego w Reszlu – poniżej informacje na temat zadania inwestycyjnego (roboty budowlane) : 1) Zadanie jest realizowane w systemie „buduj”. 2) Sposób zapłaty wykonawcy robót budowlanych – wynagrodzenie ryczałtowe 3) Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SIWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego na stronie internetowej dla postępowania przetargowego na roboty budowlane - bip.reszel.warmia.mazury.pl w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych znak : TB.271.21.2018.ZP https://bipreszel.warmia.mazury.pl/zamowienie/110/rozwoj-przestrzeni-publicznej-poprzez-przywrocenie-funkcji-integracyjnych-i-rekreacyjnych-parku-miejskiego-i-jego-otoczenia-wraz-z-poprawa-funkcjonalnosci-komunikacyjnej-w-obrebie-parku.html 4) Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku od godz. 900 do godz. 1400 5) Termin umowny wykonania robót budowlanych do : 15 października 2019r. 6) Miejsce realizacji : Reszel, Park Miejski 7) Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach osi priorytetowej 8 Obszary wymagające rewitalizacji, działania 8.1 Rewitalizacja obszarów miejskich Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 - RPO WiM . 8) Przedmiotem robót budowlanych w szczególności jest : a) wymiana istniejących mostków pieszych przez rzekę, remont mostku pieszego, b) wymiana nawierzchni betonowych na granitowe, c) utwardzenie istniejących ścieżek i schodów ziemnych przepuszczalną nawierzchnią mineralno-żywiczną, d) wymiana ławek w amfiteatrze i wykonanie podestu sceny amfiteatru z desek syntetycznych, e) wycinka drzew wraz z usunięciem karp, f) oczyszczenie stawów, g) sadzenie krzewów oraz wykonanie nasadzeń kwiatowych, h) montaż urządzeń małej architektury – siłownia zewnętrzna, bujaki sprężynowe, zestaw drabinek, huśtawka, zabawki terenowe, kosze, stoliki szachowe, stoliki z ławkami, ławki dębowe, ścianki wspinaczkowe, kosze, karmiki, tablice informacyjne i pamiątkowe, i) Wykonanie trasy kablowej, montaż słupów i opraw oświetleniowych, j) wykonanie monitoringu terenu, k) wartość kosztorysowa robót : 3 344 796,32 zł netto, w tym : - zagospodarowanie terenu – wartość kosztorysowa robót : 2 904 450,72 zł netto, - oświetlenie terenu – wartość kosztorysowa robót : 261 611,93 zł netto, - monitoring – wartość kosztorysowa robót : 178 733,67 zł netto, 3.3. Część III - obejmuje nadzór nad zadaniem : Rewitalizacja ulicy Podzamcze w Reszlu – poniżej informacje na temat zadania inwestycyjnego (roboty budowlane) : 1) Zadanie jest realizowane w systemie „buduj”. 2) Sposób zapłaty wykonawcy robót budowlanych – wynagrodzenie ryczałtowe 3) Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SIWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego na stronie internetowej dla postępowania przetargowego na roboty budowlane - bip.reszel.warmia.mazury.pl w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych znak : TB.271.21.2018.ZP https://bipreszel.warmia.mazury.pl/zamowienie/110/rozwoj-przestrzeni-publicznej-poprzez-przywrocenie-funkcji-integracyjnych-i-rekreacyjnych-parku-miejskiego-i-jego-otoczenia-wraz-z-poprawa-funkcjonalnosci-komunikacyjnej-w-obrebie-parku.html 4) Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku od godz. 900 do godz. 1400. 5) Termin umowny wykonania robót budowlanych do : 15 października 2019r. 6) Miejsce realizacji : Reszel, ul. Podzamcze 7) Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach osi priorytetowej 8 Obszary wymagające rewitalizacji, działania 8.1 Rewitalizacja obszarów miejskich Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 - RPO WiM . 8) Przedmiotem robót budowlanych w szczególności jest : a) roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe, rozbiórkowe, b) podbudowy – wykonanie : koryt pod chodniki, zjazdy, jezdnię, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podsypek cementowo-piaskowych, warstw odsączających. Podbudowy z kruszywa łamanego, c) nawierzchnie – z kostki kamiennej nieregularnej, kostki kamiennej rzędowej, brukowca z kamienia narzutowego, płyt kamiennych, d) roboty wykończeniowe – plantowanie skarp, e) ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, f) elementy ulic i dróg – krawężniki kamienne, chodniki z płytek granitowych, obrzeża betonowe, g) inne roboty – regulacja pionowa studzienek, h) roboty związane z kanalizacją deszczową i) wartość kosztorysowa robót : 1 052 185,98 zł netto, w tym : - roboty drogowe – wartość kosztorysowa robót : 727 742,51 zł netto, - instalacje sanitarne - wartość kosztorysowa robót : 324 443,47 zł netto, W ramach zamówienia przewiduje się realizację dodatkowych robót budowlanych w wysokości : 10% wartości zamówienia podstawowego. Usługa nadzoru (część I, II i III ) obejmuje w szczególności: 1) zarządzanie i koordynację realizacji budowy; 2) świadczenie usług zarządzania, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad budową realizowaną w ramach umowy na roboty budowlane, Istotne postanowienia dotyczące realizacji niniejszego zamówienia oraz szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarty zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWIZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71247000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information