„Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku usługowego na cele Centrum Kulturalno – Turystycznego na działce ewidencyjnej 167/24 przy ul. Rynek 3 w Brodach .”

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3432944)

Client
Gmina Brody
State
lubuskie
Address
68-343 Brody, Rynek 2
Phone
68 3712155 w. 38
Fax
683 712 015
Created
2018-12-12

Gmina Brody

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Brody Rynek 2 68-343 Brody lubuskie tel. 68 3712155 w. 38 fax. 683 712 015 REGON 970770570

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku usługowego na cele Centrum Kulturalno – Turystycznego na działce ewidencyjnej 167/24 przy ul. Rynek 3 w Brodach .”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiot zamówienia obejmuje „zaprojektowanie i wykonanie robót budowalnych”. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku użytkowego na cele Centrum Kulturalno – Turystycznego oraz prace związane z zagospodarowaniem przyległego terenu. Obiekt pochodzący z okresu międzywojennego, położony jest na dz. ewid. 167/24 przy ul. Rynek 3 w Brodach. Działka sąsiaduje bezpośrednio z budynkiem Urzędu Gminy Brody oraz z zabytkowym zespołem urbanistycznym barkowych budowli podworskich. Obiekt wolnostojący, dwukondygnacyjny, usytuowany w głębi działki, obrysem zbliżonym do prostokąta. Obiekt znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej, w zabytkowym założeniu urbanistycznym miejscowości Brody. Działka ewid. 167/24 o powierzchni 1244 m2 jest terenem, uzbrojonym i zagospodarowanym. Uwaga: • W ramach przedmiotu zamówienia należy uzyskać wszelkie decyzje administracyjne, w tym Decyzję Wojewódzkiego Lubuskiego Konserwatora Zabytków i uzgodnienia niezbędne do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie opłaty i koszty z tym związane ponosi Wykonawca; • W ramach przedmiotu zamówienia, zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane Wykonawca przygotuje Zamawiającemu niezbędne dokumenty do wystąpienia o decyzję administracyjną o dopuszczeniu do użytkowania obiektu; • Podane rozwiązania architektoniczne, konstrukcyjne i instalacyjne należy traktować jako propozycję, które nie ograniczają możliwości innych rozwiązań po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Szczegółowy opis zadań inwestycyjnych objętych przedmiotem zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45200000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 9.1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100). 9.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wyko

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information