„Udzielenie kredytu długoterminowego – część 1, część 2, część 3, część 4”

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3433716)

Client
Gmina Drohiczyn
State
podlaskie
Address
17312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego 5
Phone
856 557 135
Fax
085 655 70 80
Created
2018-12-14

Gmina Drohiczyn

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Drohiczyn ul. Kraszewskiego 5 17312 Drohiczyn podlaskie tel. 856 557 135 fax. 085 655 70 80 REGON 5065905900000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Udzielenie kredytu długoterminowego – część 1, część 2, część 3, część 4”

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 53 461,00 PLN” Powyższy kredyt jest przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2018 r w wysokości 53 461,00 PLN. Spłata planowanego do zaciągnięcia kredytu nastąpi do 31.07.2019 r ze środków otrzymanych z RPOWP tytułem refundacji zrealizowanych w 2018 wydatków na zadanie pn. „Słoneczna Gmina Drohiczyn II” Spłata kredytu jednorazowa wraz z odsetkami do 31.07.2019 r Oprocentowanie winno zawierać wszystkie koszty związane z zaciągnięciem tego kredytu, w tym m.in. oprocentowanie kredytu, koszty prowizji itp. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji w dniu podpisania umowy. . Przewiduje się jedną transzę kredytu które kredytodawca wypłaca na zlecenie Zamawiającego. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 261 524,00 PLN” Powyższy kredyt jest przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2018 r w wysokości 261 524,00 PLN. Spłata planowanego do zaciągnięcia kredytu nastąpi do 31.07.2019 r ze środków otrzymanych z RPOWP tytułem refundacji zrealizowanych w 2018 wydatków na zadanie pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Drohiczynie-etap II” Spłata kredytu jednorazowa wraz z odsetkami do 31.07.2019 r Oprocentowanie winno zawierać wszystkie koszty związane z zaciągnięciem tego kredytu, w tym m.in. oprocentowanie kredytu, koszty prowizji itp. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji w dniu podpisania umowy. . Przewiduje się jedną transzę kredytu które kredytodawca wypłaca na zlecenie Zamawiającego. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 481 778,00 PLN” Powyższy kredyt jest przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2018 r w wysokości 481 778,00 PLN. Spłata planowanego do zaciągnięcia kredytu nastąpi do 31.07.2019 r ze środków otrzymanych z PROW tytułem refundacji zrealizowanych w 2018 wydatków na zadanie pn. „Rozbudowa infrastruktury w zakresie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Drohiczyn- cz. II” Spłata kredytu jednorazowa wraz z odsetkami do 31.07.2019 r Oprocentowanie winno zawierać wszystkie koszty związane z zaciągnięciem tego kredytu, w tym m.in. oprocentowanie kredytu, koszty prowizji itp. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji w dniu podpisania umowy. . Przewiduje się jedną transzę kredytu które kredytodawca wypłaca na zlecenie Zamawiającego. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 621 824,00 PLN” Powyższy kredyt jest przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2018 r w wysokości 621 824,00 PLN. Spłata planowanego do zaciągnięcia kredytu nastąpi do 31.07.2019 r ze środków otrzymanych z RPOW tytułem refundacji zrealizowanych w 2018 wydatków na zadanie pn. „Słoneczna Gmina Drohiczyn II plus”. Spłata kredytu jednorazowa wraz z odsetkami do 31.07.2019 r Oprocentowanie winno zawierać wszystkie koszty związane z zaciągnięciem tego kredytu, w tym m.in. oprocentowanie kredytu, koszty prowizji itp. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji w dniu podpisania umowy. . Przewiduje się jedną transzę kredytu które kredytodawca wypłaca na zlecenie Zamawiającego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 66113000-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information