Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3433766)
I.1) Name and address: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne ul. Świętokrzyska 12 00916 Warszawa mazowieckie tel. 22 694 45 06 fax. 22 694 52 68 REGON 221700000
I.2) Type of contracting: Administracja rządowa centralna
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Remont trzech lokali służbowych zlokalizowanych w Warszawie.
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont trzech lokali służbowych zlokalizowanych w Warszawie; znajdujących się w zasobach lokalowych Zamawiającego, w podziale na części: 1) Część 1 - lokal przy ul. Kurhan, 2) Część 2 - lokal przy ul. Orzyckiej, 3) Część 3 - lokal przy ul. Niepodległości. 2. Remont, dla każdej części oddzielnie, obejmuje roboty ogólnobudowlane, wykończeniowe, roboty budowlane instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych wraz z dostawą materiałów oraz dostawę i montaż elementów umeblowania i wyposażenia lokalu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót, wymagania oraz sposób wykonania i odbioru prac określają: 1) ,,Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych” – stanowiąca Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy, 2) Rzut lokalu służbowego – stanowiący Załącznik nr 2 do Wzoru Umowy, 3) Plan instalacji elektrycznych i sanitarnych – stanowiący Załącznik nr 3 do Wzoru Umowy, 4) Wizualizacja pomieszczeń lokalu służbowego – stanowiąca Załącznik nr 4 do Wzoru Umowy, odpowiednio dla każdego lokalu służbowego. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania, w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 1 Wzoru Umowy stanowiącego Załącznik F do SIWZ, wszystkich prac i działań, również tych nieujętych w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w załącznikach wymienionych w ust. 3, lecz technologicznie wymaganych, koniecznych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, oraz zgodnie z wiedzą techniczną, tak aby elementy infrastruktury, których dotyczą prace będące przedmiotem umowy, w pełni osiągnęły i zachowały cel jakiemu służą. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, gdy dotyczy), osób, które będą wykonywać czynności z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia wskazane w Załączniku Nr 9 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik F do SIWZ. 6. Wykonawca realizując Umowę będzie działał zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą. Klauzule informacyjne z art. 13 RODO zawiera Załącznik G do SIWZ. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik F do SIWZ.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych) – dla każdej części zamówienia oddzielnie. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądz
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information