„Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Latowicz-III postępowanie”

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3433784)

Client
Gmina Latowicz
State
mazowieckie
Address
05-334 Latowicz, ul. Rynek 6 6
Phone
025 7521080 w. 15
Fax
025 7521080 w. 29
www
www.republika.pl/regionlatowicki
E-Mail
uglatowicz@interia.pl
Created
2018-12-14

Gmina Latowicz

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Latowicz ul. Rynek 6 6 05-334 Latowicz mazowieckie tel. 025 7521080 w. 15 fax. 025 7521080 w. 29 REGON 71158273000000 www.republika.pl/regionlatowicki

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Latowicz-III postępowanie”

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Latowicz, powiat miński tj. Szkoły Podstawowej w Latowiczu, Szkoły Podstawowej w Wielgolesie i jej filii w Dębem Małym ; b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ-lista zakupów. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje: a) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Latowiczu, adres szkoły: ul. Rynek 24, 05-334 Latowicz b) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Wielgolesie, adres szkoły:ul. Szkolna 11, Wielgolas, 05-334 Latowicz. c) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Dębem Małym, adres szkoły: Dębe Małe 68, 05-334 Latowicz. 5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. Podział na zadania: 1. Zadanie 1: IT Zestawy multimedialne (zgodnie z tabelą nr 1 w zał. nr 1 lista zakupów) 2. Zadanie 2: Odczynniki chemiczne (zgodnie z tabelą nr 2 w zał. nr 1 lista zakupów) 3. Zadanie 3: Sprzęt laboratoryjny, dygestoria/szafy na odczynniki(zgodnie z tabelą nr 3 w zał. nr 1 lista zakupów) 4. Zadanie 4: Pomoce matematyka(zgodnie z tabelą nr 4 w zał. nr 1 lista zakupów) 5. Zadanie 5: Przyrządy do doświadczeń(zgodnie z tabelą nr 5 w zał. nr 1 lista zakupów) Okres gwarancji: 12 miesięcy ( dotyczy pozycji dla, których nie wskazano innego czasu gwarancji w specyfikacji).

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39162100-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information