Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3433795)
I.1) Name and address: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne ul. Świętokrzyska 12 00916 Warszawa mazowieckie tel. 22 694 45 06 fax. 22 694 52 68 REGON 221700000
I.2) Type of contracting: Administracja rządowa centralna
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej na rzecz Ministerstwa Finansów w pomieszczeniach przy ul. Moniuszki 1A w Warszawie.
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie stacjonarnych usług telekomunikacyjnych na rzecz Zamawiającego, w budynku przy ul. Moniuszki 1A w Warszawie. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wyposażenie Zamawiającego w sprawną technicznie skonfigurowaną infrastrukturę telekomunikacyjną, niezbędną do świadczenia usług objętych zamówieniem, w potrzebną ilość stacji abonenckich (aparatów telefonicznych) oraz uruchomienie sytemu telekomunikacyjnego; 2) dołączenie uruchomionego systemu telekomunikacyjnego do nadrzędnej centrali telefonicznej dostawcy usług; 3) udostępnienie 150 numerów abonenckich w jednej puli numeracyjnej; 4) świadczenie telekomunikacyjnych usług połączeniowych: − w sieci wewnętrznej (w ramach połączeń w obszarze jednej lokalnej centrali telefonicznej) obejmującej budynek przy ul. Moniuszki 1 A w Warszawie – połączenia bez naliczania opłat, − w obszarze wszystkich dostępnych telekomunikacyjnych sieci zewnętrznych, krajowych i zagranicznych (realizacja ruchu wychodzącego i przychodzącego, krajowego i międzynarodowego) – zgodnie z ceną ofertową Wykonawcy; 5) wyposażenie Zamawiającego w oprogramowanie centrali oraz stacji abonenckich wraz z niezbędnymi licencjami, certyfikatami, prawami autorskimi na dedykowane rozwiązania; 6) pełną, bez dodatkowych kosztów w okresie trwania umowy w ramach abonamentu miesięcznego, kompleksową obsługę serwisowo-eksploatacyjną systemu telekomunikacyjnego wraz z urządzeniami i skonfigurowanymi usługami, 7) rozwiązanie systemu telekomunikacyjnego musi zostać utworzone w technologii VoIP. 3. Usługi telekomunikacyjne muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2018 r. poz. 1954 z późn. zm.). 4. Świadczone usługi obejmują przede wszystkim: 1) usługi telefoniczne, połączenia lokalne, strefowe i międzystrefowe, połączenia do sieci komórkowych, połączenia międzynarodowe, na numery specjalne i pozostałe; 2) realizację bezpłatnych połączeń pomiędzy wszystkimi numerami wewnętrznymi objętymi niniejszym zamówieniem - w obszarze jednej centrali telefonicznej; 3) uruchomienie usług faksowych (G3) (maksymalnie 5 sztuk); 4) realizację połączeń z numerami alarmowymi, skróconymi, informacyjnymi i infoliniami. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji, zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik E do SIWZ.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 64200000-8
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information