Wsparcie serwisowe dla urządzeń sieciowych firmy Cisco System Inc.

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3433808)

Client
Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
State
kujawsko-pomorskie
Address
87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
Phone
566 118 713
Fax
566 118 622
E-Mail
bzp@um.torun.pl
Created
2018-12-15

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ul. Wały gen. Sikorskiego 8 87100 Toruń kujawsko-pomorskie tel. 566 118 713 fax. 566 118 622 REGON 59690300000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wsparcie serwisowe dla urządzeń sieciowych firmy Cisco System Inc.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiot zamówienia umowy obejmuje wparcie serwisowe dla urządzeń sieciowych firmy Cisco Systems Inc., będących własnością Gminy Miasta Toruń, które zostały wskazane w załączniku nr 1 do Umowy. Wykonawca oświadcza, że jest producentem lub autoryzowanym przez producenta partnerem serwisowym urządzeń, wskazanych w załączniku nr 1, uprawnionym m.in. do udzielania Wsparcia serwisowego urządzeń, w tym usuwania Awarii poprzez naprawę lub wymianę urządzeń oraz aktualizacji ich oprogramowania, a także prowadzenia Konsultacji na warunkach, określonych w Umowie. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1.1. obejmuje: a) wsparcie serwisowe dla urządzeń i zainstalowanego w nich oprogramowania, b) wsparcie serwisowe, realizowane na bazie świadczeń serwisowych producenta urządzeń, przez cały okres Serwisu, w siedzibie Zamawiającego, dla wszystkich urządzeń, wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, z wyjątkiem urządzeń C3600. Dla urządzeń C3600 Wykonawca zapewni naprawę, bądź wymianę uszkodzonego urządzenia w czasie określonym w § 11 ust. 2 pkt. 2) wzoru umowy, c) wymianę części uszkodzonych jak również kompletnych urządzeń, w ramach naprawy przez Wykonawcę, na nowe, objęte gwarancją producenta, d) diagnostykę Awarii, zgłoszonych przez Zamawiającego lub wykrytych przez Wykonawcę, w czasie umożliwiającym wykonanie naprawy zgodnie z wymogami zawartymi w § 11 ust. 2 pkt 2) wzoru umowy, e) dostarczanie i instalację na żądanie Zamawiającego najnowszych wersji oprogramowania urządzeń, f) zapewnienie pracownikom Zamawiającego dostępu i możliwości pobrania najnowszych wersji oprogramowania dla urządzeń objętych Serwisem. Wykonawca upoważni wskazane przez Zamawiającego konta, do dostępu i pobierania oprogramowania z portalu firmy Cisco, g) zapewnienie centrum obsługi, które jest odpowiedzialne za przyjmowanie zgłoszeń serwisowych związanych z eksploatacją, zarządzaniem i utrzymaniem sprzętu w trybie 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Centrum obsługi umożliwia rejestrację zgłoszeń za pomocą kanałów komunikacyjnych wskazanych § 11 ust. 1 wzoru umowy, h) upoważnienie wskazanego konta Zamawiającego, w serwisie producenta, zapewniającego dostęp do pełnej informacji technicznej producenta (w tym o nowych wersjach oprogramowania, urządzeń, dokumentacji) oraz do bazy wiedzy opisującej znane problemy oraz sposoby ich rozwiązywania, i) przedłożenie do protokołu odbioru wymiany/naprawy urządzenia, oświadczenia producenta o wykupieniu wymaganych pakietów serwisowych na cały okres świadczenia serwisu, j) konsultacje w kwestiach konfiguracji i problemów sieciowych na warunkach określonych w § 12 wzoru umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 7 do siwz. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 72611000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach:

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information