Dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3433974)

Client
Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu
State
kujawsko-pomorskie
Address
86300 Grudziądz, ul. Parkowa 12
Phone
(056) 45 175 20
Fax
(056) 45 175 40
Created
2018-12-17

Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu ul. Parkowa 12 86300 Grudziądz kujawsko-pomorskie tel. (056) 45 175 20 fax. (056) 45 175 40 REGON 29505300000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez cały okres trwania umowy 7 dni w tygodniu transportem Wykonawcy przystosowanym do przewozu produktów leczniczych i wyrobów medycznych, na własny koszt i odpowiedzialność. Miejscem wykonania zamówienia są obiekty Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu przy ul. Parkowej 12, ul. Armii Krajowej 39, ul. Nadgórnej 30/32, ul. Dywizjonu 303 nr 4. 2) Odbiór recept przez Wykonawcę z Zespołów terapeutyczno – opiekuńczych codziennie przez siedem dni w tygodniu w godzinach 900 – 1500, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym przez Kierownika Zespołu o konieczności odbioru recept. Godzina zgłoszenia każdorazowo odnotowana będzie w rejestrze recept. 3) Dostawa produktów leczniczych musi nastąpić najpóźniej do 24 godzin od zgłoszenia odbioru recept. W przypadkach recept opatrzonych zapisem „PILNE” w ciągu 1 godziny od powiadomienia telefonicznego o konieczności ich realizacji. 4) Dostarczane produkty lecznicze i wyroby medyczne muszą być w opakowaniach zbiorczych, odpowiednio oznakowanych celem identyfikacji i rozdysponowania na poszczególne Zespoły Terapeutyczno-Opiekuńcze. Do faktury dołączony załącznik z imiennym wykazem mieszkańców i wyspecyfikowanymi produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi oraz kwotą do ich obciążenia (odpłatność 100% i powyżej limitu). 5) Oferowane przez Wykonawcę produkty lecznicze i wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i używania w jednostkach służby zdrowia, spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i świadectwa rejestracji. 6) Zamawiający zastrzega sobie, że ceny produktów leczniczych i wyrobów medycznych podane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) nie mogą ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy, wyjątek stanowi zmiana zasad odpłatności lub zmiana stawki podatku VAT. 7) Zakres ilościowy dostaw zamieszczony jest na formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). Ilości są szacunkowe i w trakcie umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie mogą być podstawa do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw. Dostawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone ilości towaru. 8) Leki które nie zostały ujęte w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) nie mogą odbiegać od cen rynkowych . Za cenę rynkową przyjmuje się średnią cenę z trzech aptek znajdujących się w pobliżu siedziby Zamawiającego (Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu, Grudziądz, ul. Parkowa nr 12) 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33600000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information