Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Szamotułach w roku 2019

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3433976)

Client
Powiat Szamotulski
State
wielkopolskie
Address
64-500 Szamotuły, Wojska Polskiego 4
Phone
612928700
Fax
612921880
E-Mail
borowiakg@szamotuly.com.pl
Created
2018-12-17

Powiat Szamotulski

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Powiat Szamotulski Wojska Polskiego 4 64-500 Szamotuły wielkopolskie tel. 612928700 fax. 612921880 REGON 631257986

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Szamotułach w roku 2019

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Szamotułach w roku 2019. IV. Przedmiot zamówienia: Nazwa nadana zamówieniu: „Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Szamotułach w roku 2019”. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Część I: Nazwa: „Usługi pocztowe” Opis przedmiotu zamówienia w Części I: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia OPZ (Zał. nr 1 do SIWZ) i Formularz cenowy usług pocztowych (Zał. nr 1a do SIWZ) oraz Projekt umowy (Zał. nr 2 do SIWZ). CPV: 64112000-4, 64113000-1. Część II: Nazwa: „Usługi kurierskie” Opis przedmiotu zamówienia w Części II: 1. Przedmiotem zamówienia świadczenie usług kurierskich na rzecz Starostwa Powiatowego w Szamotułach w roku 2019. 2. Zamówienie obejmuje usługi kurierskie w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188), świadczone na rzecz Zamawiającego, wykonywane w obrocie krajowym, polegające na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu do adresata przesyłek Zamawiającego, a w przypadku ich niedoręczenia – zwracaniu przesyłek do Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz Formularz cenowy usług kurierskich (Zał. nr 3a do SIWZ) CPV: 64120000-3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany będą wprowadzane w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany mogą dotyczyć: a) zastosowania przez Wykonawcę programów rabatowych (upustowych), oferowanych przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy, pod warunkiem, że programy rabatowe będą korzystne dla Zamawiającego, b) zastosowania przez Wykonawcę cen z cennika usług pocztowych, który uległ zmianie w trakcie trwania umowy, pod warunkiem, że ceny jednostkowe będą korzystniejsze dla Zamawiającego, c) ograniczenia zakresu wykonywanych usług w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego, d) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana; e) zawsze dopuszczalne są zmiany w rozumieniu art. 144 ust. 1 uPzp, jednakże nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego, Nie stanowi istotnej zmiany umowy: a) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, b) zmiana zapisów umowy w przypadku wprowadzenia przez ustawodawcę przepisów o charakterze bezwzględnie obowiązującym, z którymi postanowienia umowy pozostawałyby w sprzeczności, c) zmiana godzin odbioru korespondencji z siedziby Zamawiającego – dotyczy Części I. PRAWO OPCJI Zamawiający może skorzystać z prawa opcji obejmującego prawo do zwiększenia o 20% wartości łącznej zamówienia, zlecając dokonanie w odniesieniu do poszczególnych pozycji wskazanych w formularzu cenowym po cenach jednostkowych wskazanych w tym formularzu. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania aneksu do umowy. Prawo opcji może być wykorzystane w terminie do 31.12.2019 r. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tego tytułu. V. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na 1 lub wszystkie części. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, zamiennych. Nie przewiduje się udzielania zamówień w trybie przepisu art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 64112000-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information