Usługa polegająca na odbiorze ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ) w 2019 z kuchni zlokalizowanych w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34 WOG Rzeszów.

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3433986)

Client
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
State
podkarpackie
Address
35-111 Rzeszów, Krakowska 11
Phone
261 15 56 59,
Fax
261 15 63 85
www
www.34wog.wp.mil.pl
E-Mail
zamowienia34wog@ron.mil.pl,
Created
2018-12-17

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie Krakowska 11 35-111 Rzeszów podkarpackie tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85 REGON 180690373 www.34wog.wp.mil.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Usługa polegająca na odbiorze ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ) w 2019 z kuchni zlokalizowanych w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34 WOG Rzeszów.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja odbioru, zagospodarowania, przetworzenia ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ) kategorii 3, z kuchni zlokalizowanych w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 34 WOG Rzeszów: - Jednostka Wojskowa Nr 3841, ul. Lwowska 5, 35 – 301 Rzeszów, budynek nr 33 (stołówka żołnierska), - Jednostka Wojskowa Nr 941, ul. Dąbrowskiego 22, 35-036 Rzeszów, budynek nr 35 (stołówka żołnierska), - Jednostka Wojskowa Nr 3538, ul. Sandomierska 20, 37 – 400 Nisko, w budynek nr 100 (stołówka żołnierska), - Jednostka Wojskowa Nr 3957, ul. 3-go Maja 80, 37 – 500 Jarosław, budynek nr 50 (stołówka żołnierska), - Jednostka Wojskowa Nr 3233, ul. Wojska Polskiego 22, 37 – 710 Żurawica, budynek nr 100 (stołówka żołnierska), - Jednostka Wojskowa 3928, ul. 29 Listopada 1, 37 – 700 Przemyśl, budynek nr 12 (stołówka żołnierska), - Ośrodek Szkoleń Górskich Trzcianiec, 37-712 Wojtkowa, budynek nr 2 (stołówka żołnierska). 2. Orientacyjna szacunkowa UPPZ wynosi 80.000 kg. Ze względu na trudności z określeniem dokładnych ilości UPPZ przewidzianych do odbioru Zamawiający zastrzega sobie, że podane ilości służą jedynie do zapoznania się Wykonawców z przybliżonymi ilościami. Ilość odbieranych UPPZ może ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie rościł żadnych pretensji z tego tytułu do Zamawiającego. 3. Wykonawca dostarczy (użyczy) Zamawiającemu pojemniki, o pojemności od 30 do 120 l. w poszczególnych miejscach wytwarzania UPPZ. Wykonawca dodatkowo zapewni (użyczając Zamawiającemu) odpowiednie pojemniki na ich magazynowanie. Użyczone pojemniki powinny być sprawne technicznie, estetyczne, odporne na działanie czynników zewnętrznych, wykonane z tworzywa sztucznego. Wymagana ilość pojemników zostanie ustalona telefonicznie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą przed pierwszym odbiorem UPPZ. Ilość pojemników poszczególnych rodzajów użyczonych Zamawiającemu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie rościł żadnych pretensji z tego tytułu do Zamawiającego. Ilość pojemników ma zapewnić Zamawiającemu swobodne magazynowanie UPPZ do dnia ponownego ich odbioru przez Wykonawcę. 4. Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku, które stykają się z produktami ubocznymi pochodzenia zwierzęcego lub produktami przetworzonymi, muszą: - zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu; - być utrzymane w czystości; - być czyste i suche przed użyciem. 5. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania UPPZ od Zamawiającego jeden raz w tygodniu lub w szczególnych przypadkach na telefoniczne wezwanie. 6. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania UPPZ od Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 800 do 1500 od poniedziałku do piątku a jeżeli odbiór przypada na dzień świąteczny, odbiór nastąpi w pierwszy dzień roboczy przypadający po dniu świątecznym. 7. Każdorazowe przekazanie UPPZ odbywać się będzie na podstawie dokumentów handlowych, podpisanych przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 8. Dokładna ilość odbieranych UPPZ kuchennych ulegających biodegradacji zostanie każdorazowo określona w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia. 9. Wykonawca zobowiązuje się, że w szczególnie uzasadnionych przypadkach (m.in. szkolenie rezerw osobowych, osiągnięcia wyższych stanów gotowości bojowej) do odbioru UPPZ z miejsc szkoleń poligonowych w Radomyśl nad Sanem, Rajskie, Łomna, Dębica. 10. Za świadczoną usługę Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę brutto, którą stanowić będzie iloczyn rzeczywistych ilości odebranych przez Wykonawcę kg UPPZ i ceny jednostkowej za każdy kg odebranych UPPZ. 11. Cena jednostkowa brutto za odbiór 1 kg UPPZ obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 12. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. a. Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na opcjonalne zwiększenie zakresu świadczonej usługi ponad szacunkową ilość odpadów 80.000 kg, maksymalnie o 20.000 kg, z uwzględnieniem ceny jednostkowej kg wywozu UPPZ. b. Zamawiający jest uprawniony do złożenia oświadczenia w sprawie opcjonalnego zwiększenia zakresu świadczonej usługi ponad szacunkową ilość odpadów 80.000,00 kg w terminie do dnia 31.10.2019 r. c. Skorzystanie przez Zamawiającego z opcjonalnego zwiększenia zakresu świadczonej usługi może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację przedmiotu umowy i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego. d. Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia o którym mowa w ust. 12 lit. b. w terminie do 31.10.2019 r. oznacza rezygnację z możliwości opcjonalnego zwiększenia zakresu świadczonej usługi. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za usługi świadczone w zakresie nieobjętym opcją. 13. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia Projektu umowy, tj. Załącznik nr 6 – w zakresie nieuregulowanym postanowieniami Rozdziału IV SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90511000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information