Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ładzice w roku 2019

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3433988)

Client
Wójt Gminy Ładzice
State
łódzkie
Address
97561 Ładzice, ul. Wyzwolenia 36
Phone
044 6821525, 6840820, 6840895
Fax
446 840 822
Created
2018-12-17

Wójt Gminy Ładzice

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Wójt Gminy Ładzice ul. Wyzwolenia 36 97561 Ładzice łódzkie tel. 044 6821525, 6840820, 6840895 fax. 446 840 822 REGON 55105900000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ładzice w roku 2019

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ładzice na rok 2019. Zamówienie podzielono na części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każda z części może być wykonywana przez innego Wykonawcę lub obie części przez jednego Wykonawcę. Zakres usług obejmuje: Część 1:Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Ładzice oraz wyposażenie i obsługa wskazanego przez Zamawiającego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). W ramach Części 1 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: - odbierać i zagospodarować odpady komunalne ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ładzice. Przez odbieranie odpadów należy rozumieć w szczególności opróżnianie pojemników z odpadów i transport tych odpadów do miejsca ich zagospodarowania. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wyposażenie właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy w pojemniki na odpady niesegregowane (zmieszane) oraz pojemniki na odpady selektywne zbierane (oddzielnie worek na szkło, worek na papier i tekturę, worek na metale i tworzywa sztuczne, worek na odpady BIO, worek na odpady zmieszane); 2. Odbieranie odpadów komunalnych tj. opróżnianie pojemników z odpadów komunalnych i ich zagospodarowanie w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019r. na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Punkt 3.4.1 SIWZ); 3. Wyposażenie i obsługa wskazanego przez Zamawiającego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) celem odbierania (przyjmowania) odpadów od wszystkich właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz mieszkańców gminy Ładzice oraz zagospodarowanie zebranych z PSZOK odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Punkt 3.4.6 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych mieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania zmieszanych odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych właściwej dla regionu III lub w szczególnych przypadkach do Instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu, zgodnie z uchwałą Sejmiku Województwa Łódzkiego XL/502/17 z dnia 20 czerwca 2017 roku w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami Województwa Łódzkiego 2016-2022 z uwzględnieniem lat 2023-2028. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów ulegających biodegradacji w tym odpadów zielonych do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych właściwej dla regionu III lub w szczególnych przypadkach do Instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu, zgodnie z uchwałą Sejmiku Województwa Łódzkiego XL/502/17 z dnia 20 czerwca 2017 roku w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami Województwa Łódzkiego 2016-2022 z uwzględnieniem lat 2023-2028. W przypadku odmowy przyjęcia odpadów ulegających biodegradacji w tym odpadów zielonych przez kompostownię, ze względu na obecność w tych odpadach odpadów komunalnych zmieszanych, odpady należy przekazać do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych właściwej dla regionu III lub w szczególnych przypadkach do Instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu, zgodnie z uchwałą Sejmiku Województwa Łódzkiego XL/502/17 z dnia 20 czerwca 2017 roku w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami Województwa Łódzkiego 2016-2022 z uwzględnieniem lat 2023-2028. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 992 z późn. zm.). Informacje ogólne mające wpływ na wycenę zamówienia: Powierzchnia Gminy wynosi: 82,77 km2. Liczba mieszkańców Gminy Ładzice według złożonych deklaracji 4128 osób (stan na dzień 30.11.2018 r.). Liczba osób z zadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów, według złożonych deklaracji – 4021. Liczba osób z niezadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów, według złożonych deklaracji – 107. Ilość pojemników (na dzień 30.11.2018r. ) 110l- 0 szt., 120l –1354, 240l – 26. Ilość odpadów zebranych w okresie 01.01.2017 r. – 31.12.2017 r. na terenie gminy przez firmę odbierającą odpady z posesji zamieszkałych przedstawia się następująco: 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury – 6,750 Mg 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych – 11,497 Mg 15 01 04 – opakowania metali – 2,558 Mg 15 01 05 – opakowania wielomateriałowe – 0,433 Mg 15 01 06 - zmieszane odpady opakowaniowe – 123,060 Mg 15 01 07 - opakowania ze szkła – 16,297 Mg 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 684,040 Mg 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji – 0,000 Mg 20 02 03 – Inne odpady nieulegające biodegradacji – 1,180 Mg Odpady zebrane w PSZOK w okresie 01.01.2017 r. – 31.12.2017 r.: 17 01 01 – Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów – 3,800 Mg, 17 01 07 – zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 170106 – 81,500 Mg, 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe – 85,140 Mg, W okresie realizacji zamówienia powyższe dane mogą ulegać zmianie. Nie wpłynie to na cenę zamówienia, która w okresie realizacji zamówienia jest niezmienna. Wskazana ilość odebranych w w/w okresie odpadów oraz szacunkowa liczba posesji podana jest jedynie pomocniczo w celu ułatwienia wykonawcom wyceny zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia został zawarty w rozdziale 3 pkt. 3.4.1.SIWZ. Część 2: Wykonanie usługi dezynfekcji pojemników na odpady zmieszane z częstotliwością minimum 1 raz w roku po odbiorze odpadów z danego pojemnika z wykorzystaniem specjalistycznego pojazdu wyposażonego w urządzenie do mycia pojemników z zamkniętym obiegiem wody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia został zawarty w rozdziale 3 SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90500000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 10.1. Oferta składana na wykonanie Części 1 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 11 000,00 zł. ( słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100). Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla Części 2 zamówienia. 10.2. Wykonawca może wnieś

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information