Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3433995)
I.1) Name and address: Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu ul. Parkowa 12 86300 Grudziądz kujawsko-pomorskie tel. (056) 45 175 20 fax. (056) 45 175 40 REGON 29505300000
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dostawa artykułów żywnościowych- różnych produktów spożywczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne Dostawy artykułów żywnościowych – różnych produktów spożywczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 1) Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez cały okres trwania umowy w dni robocze, transportem Wykonawcy na własny koszt i odpowiedzialność 2 razy w tygodniu w poniedziałki i czwartki w godz. 7:30 – 9:30. Miejscem wykonania zamówienia są magazyny Zamawiającego - Grudziądz, ul. Parkowa 12, Grudziądz, ul. Nadgórna 30/32. 2) Zakres ilościowy oraz asortyment przedmiotu został określony w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Ilości są szacunkowe i w trakcie umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Dostawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone ilości towaru. 3) Zamawiający zastrzega sobie, że ceny produktów nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy, wyjątek stanowi zmiana zasad odpłatności lub zmiana stawki podatku VAT. 4) Oferowane przez Wykonawcę produkty muszą być dopuszczone do obrotu, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 15800000-6
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information