Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3434009)
I.1) Name and address: Gmina Lubrza ul. Świebodzińska 68 68 66-218 Lubrza lubuskie tel. 68 3813021 fax. 68 3813021 REGON 97077046800000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: DOWOZY DZIECI DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY LUBRZA W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2019 ROKU DO 31 GRUDNIA 2019 ROKU
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Dowozy dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Lubrza w okresie od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku” – znak sprawy: ZP.9/2018. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 60.00.00.00-8 – Usługi transportowe, 60.13.00.00-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób, 60.17.20.00-4 – Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 8.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia związanych z usługą. 9.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o prace (stosunek pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy) kierowców, którzy będą realizować usługę dowozu i odbioru dzieci. Wykonawca w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu kierowców, którzy będą realizować usługę związaną z przedmiotem zamówienia. Zamawiający w związku z wymaganiami określonymi wyżej w okresie obowiązywania umowy przeprowadzi wyrywkową kontrolę zatrudnienia osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę, w czasie realizacji usługi. Za każdorazowy przypadek stwierdzenia wykonywania czynności wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę zostanie naliczona kara umowna w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) za każde stwierdzone naruszenie.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 60000000-8
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information