Usługi w zakresie zarządu i administrowania gminnym zasobem mieszkaniowym Człuchowa w latach 2019 – 2020.

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3434024)

Client
Urząd Miejski w Człuchowie
State
pomorskie
Address
77300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego 1
Phone
598 342 291
E-Mail
cheba@czluchow.
Created
2018-12-17

Urząd Miejski w Człuchowie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Miejski w Człuchowie ul. Wojska Polskiego 1 77300 Człuchów pomorskie tel. 598 342 291 REGON 52540629300

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Usługi w zakresie zarządu i administrowania gminnym zasobem mieszkaniowym Człuchowa w latach 2019 – 2020.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie zarządu i administrowania gminnym zasobem mieszkaniowym Człuchowa w latach 2019 – 2020. 2. W szczególności do zarządu i administrowania należą: 2.1.Naprawy eksploatacyjne w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład miejscowego zasobu mieszkaniowego, które obejmują wszelkie konieczne naprawy uszkodzeń powstałe w wyniku użytkowania zgodnie z przeznaczeniem łącznie z koniecznymi interwencjami konserwatorskimi. 2.2 Naprawy nie obejmują: - wymiany okien - wymiany podłóg - wymiany drzwi frontowych do budynku i lokalu - odnowienia pustych lokali przed zasiedleniem 2.3. Zarząd lokalami mieszkalnymi obejmuje: - zawieranie umów najmu na wniosek Gminy - rozwiązywanie umów najmu, po uzyskaniu zgody Gminy, poprzedzonej dokonaniem wszystkich przewidzianych prawem czynności, łącznie z zawiadomieniem najemcy o zamiarze wypowiedzenia stosunku prawnego - pobieranie i rozliczanie kaucji - pobieranie czynszów i opłat eksploatacyjnych oraz prowadzenie Spraw Sądowych o zapłatę i egzekucję tych świadczeń - prowadzenie spraw sądowych o eksmisję z lokali na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, po uzyskaniu zgody Gminy - stosowanie obniżek czynszu w stosunku do najemców - prowadzenie ewidencji osobowej w lokalach - prowadzenie sprawozdawczości statystycznej - opracowanie planu remontów i modernizacji, a po ich zatwierdzeniu przeprowadzenie i rozliczenie robót - prowadzenie rozliczeń ze wspólnotami mieszkaniowymi - obsługa ekonomiczno-finansowa - prowadzenie dokumentacji czynszowej - naliczanie opłat i innych świadczeń - prowadzenie kontroli technicznych i okresowych przeglądów instalacji i urządzeń stanowiących wyposażenie lokalu 2.4. Utrzymywanie czystości w budynkach komunalnych obejmuje: - zamiatanie klatek schodowych raz w tygodniu - zamiatanie chodników i wejść frontowych raz w tygodniu 2.5. Koszty mediów wspólnych są to opłaty za dostawę energii elektrycznej, energii cieplnej, wody i odprowadzenie ścieków. Koszty napraw eksploatacyjnych części budynków poza powierzchnią lokali są to koszty konserwacji i napraw wspólnej instalacji kanalizacyjnej, wodnej, centralnego ogrzewania, centralnej ciepłej wody, instalacji gazowej i elektrycznej oraz koszty utrzymania zbiorczych anten w zakresie powszechnych programów; koszty napraw schodów, poręczy, posadzek i podłóg korytarzowych; wymiany szyb, naprawę stolarki okiennej i drzwiowej, a także drobne naprawy m.in. tynków, rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, uzupełnienia pokrycia dachu. 2.6. Koszty zarządu częścią budynku komunalnego poza powierzchnią lokali, które obejmują: - prowadzenie książki obiektu zgodnie z Prawem Budowlanym oraz kontroli technicznych, okresowych przeglądów budynku i urządzeń w cyklach przewidzianych prawem - utrzymanie budynku w należytym i co najmniej nie pogorszonym stanie technicznym - coroczne opracowanie planu remontów i modernizacji budynku - przygotowanie dokumentacji kosztorysów inwestorskich, prowadzenie procedury przetargowej i nadzór nad wykonaniem remontów - zorganizowanie bezzwłoczne napraw budynku uszkodzonego niezależnie od przyczyn łącznie z egzekucją płatności od sprawcy lub w przypadku siły wyższej - na koszt miasta. - zgłaszanie budynków kwalifikujących się do rozbiórki. 3. Przedmiotem zamówienia jest również administrowanie lokalami użytkowymi, o ile są częścią budynków komunalnych lub wspólnot mieszkaniowych. 4. Zamawiający zachowuje prawo do swobodnego dysponowania gminnym zasobem mieszkaniowym i lokalami użytkowymi w zakresie: sprzedaży, rozbiórki, budowy lub zakupu. Powstałe z tego tytułu zmiany wchodzą do bieżącego rozliczenia zarządu. 5. Zamawiający oświadcza, że dokonuje corocznie ubezpieczenia majątkowego budynków stanowiących mienie Gminy. Powstałe uszkodzenia na majątku będzie egzekwowała z tytułu powyższego ubezpieczenia. 6. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia całodobowej gotowości do usunięcia awarii i ich skutków występujących w lokalach i budynkach gminy. 7. Zasady przeprowadzania przetargów lub konkursów ofert oraz rozliczania remontów lokali przed ponownym zasiedleniem: 7.1. Wykonawca zobowiązuje się do ogłoszenia przetargów lub konkursów ofert na roboty budowlane związane z remontem lokali mieszkalnych i socjalnych w terminie 14 dni od daty wpływu pisemnego zlecenia remontu lokalu lub lokali i po zatwierdzeniu ich wartości. 7.2. Przed ogłoszeniem przetargu lub konkursu ofert Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kosztorys inwestorski do akceptacji. 7.3. Wykonawca przed ogłoszeniem przetargów lub konkursów ofert uzgodni z Zamawiającym terminy wykonania robót budowlanych w poszczególnych lokalach, przy czym maksymalny termin wykonania remontu jednego lokalu nie może przekraczać 30 dni. Wydłużenie terminu może nastąpić w przypadku konieczności przygotowania niezbędnej dokumentacji technicznej. 7.4. Gmina będzie wskazywać lokale do remontu w nieprzekraczalnym terminie do 15 października danego roku kalendarzowego. 7.5. Końcowe rozliczenie wszystkich robót remontowych następować będzie do 20 grudnia. 8. Zasady przeprowadzania przetargów lub konkursów ofert oraz rozliczania robót remontowych w budynkach oraz lokalach własności Gminy Miejskiej Człuchów: 8.1. Zamawiający określi na podstawie propozycji remontów z roku 2018 zakres remontów do wykonania w 2019r (następnie z roku 2019 na rok 2020). 8.2. Wykonawca w terminie 14 dni od dnia zatwierdzenia zakresu i wartości robót jest zobowiązana ogłosić przetarg lub konkurs ofert na roboty budowlane. 8.3. Rozliczenie końcowe wszystkich robót remontowych w danym roku kalendarzowym nastąpi do 20 grudnia. 8.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozszerzenia zakresów remontów w miarę posiadanych środków budżetowych w trakcie roku kalendarzowego z zachowaniem zasad wymienionych powyżej. 8.5. Wykonawca przed podpisaniem umowy o roboty budowlane uzgodni każdorazowo termin wykonania zadania z Zamawiającym. 8.6. Propozycja remontów w budynkach i lokalach wynikająca z przeglądów okresowych musi być przedstawiona przez Wykonawcę do końca roku kalendarzowego. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. Rodzaj zamówienia: usługi. 11. Kody CPV dotyczące zamówienia:  70.33.00.00-3 Usługi zarządzania nieruchomościami; 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN). 16. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: prowadzenie zarządu nieruchomościami oraz kosztorysowania robót budowlanych. 17. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 10 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 18. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 10 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych Dz. U. 2018, poz. 1000 ze zm.), (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 19. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 10 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 14 ust. 2 pkt 4 istotnych postanowień umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 10 czynności. 20. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 70330000-3

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information