Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Przedszkola Marzeń” dofinansowanego ze środków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3434026)

Client
Zespół Szkół w Juchnowcu Górnym
State
podlaskie
Address
16061 Juchnowiec, ul. Szkolna 5
Phone
0-85 7196678
Fax
0-85 7195700
www
www.zsj.home.pl
E-Mail
juchnowiec@wp.pl
Created
2018-12-17

Zespół Szkół w Juchnowcu Górnym

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zespół Szkół w Juchnowcu Górnym ul. Szkolna 5 16061 Juchnowiec podlaskie tel. 0-85 7196678 fax. 0-85 7195700 REGON 5200630900000 www.zsj.home.pl

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Przedszkola Marzeń” dofinansowanego ze środków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 5 części: Część I Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych „Daję słowo” Część II Pomoce dydaktyczne do zajęć terapii ręki „Zręczne dłonie-zręczny umysł” Część III Pomoce dydaktyczne do zajęć edukacyjnych rozwijających kompetencje społeczno – emocjonalne Część IV Pomoce dydaktyczne do zajęć edukacyjnych rozwijających kompetencje językowe Część V Pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających postawę kreatywną przez sensoplastykę Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części znajduje się w formularzu kalkulacji cenowych stanowiącym Załączniki nr 1a-1e do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawca zobowiązuje się: dostarczyć własnym transportem produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części zamówienia, wnieść przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego znajdujących się w jego siedzibie. Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w SOPZ stanowiącym załączniki nr 1a - 1e do SIWZ użyte są nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło, które charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SOPZ stanowiącym załącznik nr 1a -1e do SIWZ. Nazwy pomocy lub producentów, które mogą pojawić się w SOPZ załączonym do SIWZ nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie pomoce, zabawki muszą spełniać polskie normy dotyczące dopuszczania ich do użytku w przedszkolach i kontaktu z dziećmi w wieku przedszkolnym.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39162100-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information