Zakup oleju napędowego w 2019 roku

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3434027)

Client
Gmina Lidzbark Warmiński
State
warmińsko-mazurskie
Address
11-100 Lidzbark Warmiński, Krasickiego 1
Phone
897 673 274,
Fax
897 673 274
E-Mail
a.krynicka@gminalidzbark.com,
Created
2018-12-17

Gmina Lidzbark Warmiński

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Lidzbark Warmiński Krasickiego 1 11-100 Lidzbark Warmiński warmińsko-mazurskie tel. 897 673 274, fax. 897 673 274 REGON 510742787

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zakup oleju napędowego w 2019 roku

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego w ilości ok. 97000 litrów do pojazdów i maszyn stanowiących własność Gminy Lidzbark Warmiński i będących w użytkowaniu Zamawiającego w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy w odległości nie większej niż 8 km od siedziby Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1, przy czym za odległość uznaje się najkrótszą trasę jazdy pojazdów na w/w odcinku. Podana ilość jest wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionego oleju napędowego wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy wg potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona całkowita wartość przedmiotu umowy. Nie zrealizowanie zamówienia w całości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zakupu paliwa w formie bezgotówkowych tankowań przy użyciu kart paliwowych wydawanych w terminie do 7 dni roboczych od złożenia zamówienia na karty/kartę. Wszystkie karty do pojazdów i maszyn są wydawane bezpłatnie. Dopuszcza się opłatę za kartę w przypadku wydawania nowej karty w trakcie realizacji umowy lub karty wymiennej (zagubienie, kradzież, zmiana danych).

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 09134100-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information