„Utworzenie transportowych węzłów integrujących wraz ze ścieżkami pieszo - rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego” Część IV - Remont i przebudowa budynku dwor

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3434030)

Client
Urząd Miejski w Człuchowie
State
pomorskie
Address
77300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego 1
Phone
598 342 291
E-Mail
cheba@czluchow.
Created
2018-12-17

Urząd Miejski w Człuchowie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Miejski w Człuchowie ul. Wojska Polskiego 1 77300 Człuchów pomorskie tel. 598 342 291 REGON 52540629300

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Utworzenie transportowych węzłów integrujących wraz ze ścieżkami pieszo - rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego” Część IV - Remont i przebudowa budynku dwor

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach programu: „Utworzenie transportowych węzłów integrujących wraz ze ścieżkami pieszo - rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego” – Część IV - Remont i przebudowa budynku dworca PKP w Człuchowie. Zakres prac obejmuje m.in.: • wymianę stolarki okiennej i drzwiowej budynku dworca, • wewnętrzne roboty murarskie, tynkarskie i malarskie, • wewnętrzne roboty posadzkowe, • remont elewacji z dociepleniem, • wymianę pokrycia dachowego wraz z obróbkami, • wymianę elementów więźby dachowej, • przemurowanie kominów, • wymianę wewnętrznych instalacji wod.-kan. i c.o. wraz z armaturą, • wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych wraz z osprzętem, • montaż instalacji odgromowej, • rozbiórkę obiektów kubaturowych wzniesionych w technologiach tradycyjnych, • budowę wiaty o konstrukcji stalowej, • przebudowę nawierzchni utwardzonych, • budowę oświetlenia drogowego, • przebudowę nawierzchni dróg i chodników, • wykonanie sieci kanalizacji deszczowej do Sep1 i do Sdo2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 9 do SIWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR). 2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) zapoznanie się z dokumentacją i wniesienie ewentualnych uwag na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu, 2) realizacja robót zgodnie z dokumentacją, zasadami sztuki budowlanej, wskazaniami nadzoru inwestorskiego, Polskimi Normami, obowiązującymi przepisami bhp i przeciwpożarowymi oraz zgodnie z harmonogramem robót, 3) przedstawienie Zamawiającemu na minimum 3 dni przed podpisaniem umowy: a) kosztorysu ofertowego, b) harmonogramu rzeczowo – finansowego (HRF) prac budowlanych, sporządzonego z zachowaniem takiego stopnia ogólności, który umożliwi weryfikację zakładanych efektów rzeczowych, bez nadmiernej szczegółowości, tzn. powinien on zawierać tylko informacje najważniejsze, oddające rzeczywisty charakter realizowanego przedsięwzięcia, z zachowaniem zasady, że poszczególne pozycje w HRF stanowią jednocześnie pozycje rozliczeniowe, 4) uzgodnienie wszelkich szczegółów dotyczących wykonywanej pracy nie wyjaśnionych w dokumentacji technicznej z przedstawicielem Zamawiającego, a gdy zajdzie taka potrzeba również z Projektantem, 5) zapewnienie prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2018r., poz.1202 ze zm.) i pod nadzorem kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia i innych uprawnionych osób; kopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, 6) przejęcie terenu budowy od Zamawiającego oraz dbanie o porządek na terenie robót a także utrzymanie go w należytym stanie i porządku, 7) zorganizowanie, zagospodarowanie, wyposażenie i zabezpieczenie terenu realizowanych prac budowlanych oraz zaplecza socjalnego budowy, 8) zapewnienie zakupów i dostaw materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu i narzędzi, niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy, 9) ubezpieczenie przedmiotu Umowy w zakresie odpowiedzialności cywilnej oraz wszelkich ryzyk na własny koszt, 10) ochrona mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, 11) utrzymanie czystości i bezpieczeństwa na drogach, chodnikach, dojazdach oraz placu budowy, 12) zawarcie umowy na dostawy mediów dla celów budowy na swój koszt, 13) koordynacja prowadzonych przez podwykonawców robót, 14) zgłaszanie w razie konieczności wykonania robót dodatkowych, 15) prowadzenie obmiaru robót dodatkowych, 16) realizowanie robót w kolejności i terminach wynikających z harmonogramu robót, 17) wykonywanie robót budowlanych w okresie obniżonych temperatur zgodnie z technologią prowadzenia prac w okresie zimowym oraz warunkami BHP (stosowanie środków chemicznych, materiałów budowlanych stosowanych w niskich temperaturach) zgodnie z ,,Warunkami technicznymi wykonania robót i odbioru robót budowlano - montażowych" i Polskimi Normami. Przestrzeganie przez Wykonawcę reżimu technologicznego oraz Polskich Norm będzie sprawdzane przez nadzór inwestorski, 18) zabezpieczenie przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, na swój koszt, wcześniej wykonanych elementów mogących ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu w trakcie prowadzenia robót własnych. Jeżeli Wykonawca spowoduje szkody w elementach robót realizowanych lub zakończonych - niezależnie czy były przez niego wykonywane, zobowiązany jest do ich usunięcia, w przeciwnym wypadku wartość tych szkód oszacuje przedstawiciel Zamawiającego i ich kosztem obciąży Wykonawcę. Powyższa kwota zostanie potrącona przez Zamawiającego w bieżącym miesiącu realizacji lub, jeżeli zajdzie taka potrzeba, w miesiącach następnych, a w razie zakończenia rozliczenia, skutkującego brakiem możliwości potrącenia, zwrócona Zamawiającemu przez Wykonawcę. Zamawiający ma prawo wykorzystać do tego celu zabezpieczenie, a Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia zabezpieczenia do pierwotnej kwoty, niezwłocznie na żądanie Zamawiającego, 19) przelew na Zamawiającego praw wynikających z gwarancji i rękojmi udzielonych przez dostawców i podwykonawców, o ile wynikający z nich termin jest dłuższy niż okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji lub jeśli Strony tak uzgodnią, 20) zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej dla potrzeb realizowanych prac oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie papierowej oraz w formie elektronicznej, 21) zawiadomienie Zamawiającego o wykonaniu robót zanikających lub ulegających zakryciu w terminie umożliwiającym ich niezwłoczne odebranie, jednak nie krótszym niż 3 (trzech) dni roboczych, 22) terminowe usuwanie wad i usterek, stwierdzonych w czasie odbiorów a także w okresie odbiorów, rękojmi i gwarancji, 23) obowiązkowe i punktualne uczestnictwo w ustalonych przez przedstawiciela Zamawiającego naradach koordynacyjnych, dotyczących przedmiotu zamówienia, 24) przestrzeganie przepisów i wymogów BHP oraz instrukcji przez cały czas przebywania na terenie budowy a w szczególności przez wszystkich pracowników, również podwykonawców; 25) pomoc w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do dokonania odbioru przedmiotu zamówienia i oddania inwestycji do użytku, 26) przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, nie później niż na 14 dni roboczych przed ostatecznym odbiorem robót, kompletu dokumentacji powykonawczej (wraz z wymaganymi świadectwami dopuszczenia, certyfikatami, atestami, DTR, protokołami prób itp.) odbieranych prac i robót z naniesionymi wszystkimi zmianami w stosunku do pierwotnej dokumentacji, 27) uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac urządzeń, obiektów, 28) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentów niezbędnych przy odbiorze, 29) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości, 30) terminowe wykonanie i przekazanie do eksploatacji przedmiotu zamówienia oraz oświadczenia, że roboty ukończone są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane, 31) zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 32) uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego,

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45262700-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych 00/100) . 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information