zakup i wdrożenie Systemu Contact Center ze wsparciem na okres 12 miesięcy

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3434041)

Client
Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
State
małopolskie
Address
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25 25
Phone
012 6298010
Fax
012 4211311
E-Mail
makiela.wojciech@doplaty.gov.pl
Created
2018-12-17

Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Lubicz 25 25 31-503 Kraków małopolskie tel. 012 6298010 fax. 012 4211311 REGON 01061308300000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: zakup i wdrożenie Systemu Contact Center ze wsparciem na okres 12 miesięcy

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia realizowanego na rzecz Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa zwanej dalej „Zamawiającym” jest budowa, wdrożenie i dostarczenie licencji stosu technologicznego Systemu Contact Center wraz z Usługą Wsparcia Systemu oraz Asysty Technicznej dostarczonych licencji na okres 12 miesięcy na warunkach i zasadach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami stanowiącym Załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: „SIWZ”). 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: 2.1. wykona Projekt i przekaże Zamawiającemu do odbioru; 2.2. udzieli Licencji upoważniającej do korzystania przez Zamawiającego z Oprogramowania, dostarczy Oprogramowanie; 2.3. przeprowadzi Wdrożenie zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, a także uruchomi i przetestuje poprawność działania Systemu Contact Center; 2.4. wykona Dokumentację powykonawczą i dostarczy Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej do akceptacji i odbioru; 2.5. zapewni Usługę Wsparcia dla Oprogramowania przez okres 12 miesięcy od dnia odbioru Wdrożenia, w tym przeprowadzi dla pracowników Zamawiającego warsztaty, zgodnie z § 6 ust. 9-11 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ oraz zapewni konsultacje techniczne. 3. Szczegółowy opis Systemu Contact Center został zawarty w załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 48000000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych zero groszy).

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information