Zapewnienie usługi w zakresie teleopieki dla uczestników projektu pn. „Pogodna jesień życia na Kujawach i Pomorzu - projekt rozwoju pomocy środowiskowej dla seniorów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3434047)

Client
Regionalne Centrum Rozwoju Społecznego
State
kujawsko-pomorskie
Address
87-100 Toruń, ul. Słowackiego 114 114
Phone
56 657 14 60; 657 14 70
Fax
56 657 14 61
www
www.rcrs.pl
E-Mail
k.pawlus@rcrs.pl
Created
2018-12-17

Regionalne Centrum Rozwoju Społecznego

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Regionalne Centrum Rozwoju Społecznego ul. Słowackiego 114 114 87-100 Toruń kujawsko-pomorskie tel. 56 657 14 60; 657 14 70 fax. 56 657 14 61 REGON 36150201200000 www.rcrs.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zapewnienie usługi w zakresie teleopieki dla uczestników projektu pn. „Pogodna jesień życia na Kujawach i Pomorzu - projekt rozwoju pomocy środowiskowej dla seniorów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi w zakresie teleopieki od dnia określonego w zawartej umowie do 31.12.2019 r. dla uczestników projektu pn. „Pogodna jesień życia na Kujawach i Pomorzu - projekt rozwoju pomocy środowiskowej dla seniorów", Nr RPKP.09.03.02-04-0015/17, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014–2020, obejmującej.: CZĘŚĆ NR I: Dostarczenie 20 szt. opasek telemedycznych wraz ze świadczeniem usługi udostępnienia platformy telemedycznej oraz aplikacji mobilnej (iOS, Android), zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca w ramach usługi dostarczy skonfigurowane opaski telemedyczne, a w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej zapewni Zamawiającemu i opiekunom użytkowników dostęp do platformy teleopiekuńczej oraz aplikacji wraz z niezbędnymi usługami telekomunikacyjnymi niewymagającymi dodatkowego zakupu jakichkolwiek zewnętrznych usług telekomunikacyjnych, w tym m.in.: bezpłatne połączenia, internet itp. CZĘŚĆ NR II: Dostarczenie 135 szt. opasek do teleopieki wraz ze świadczeniem usługi opieki telecentrum, zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca w ramach usługi dostarczy skonfigurowane opaski do teleopieki, a w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej zapewni Zamawiającemu kompleksową usługę teleopieki z opieką telecentrum przez 24 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, wraz z niezbędnymi usługami telekomunikacyjnymi niewymagającymi dodatkowego zakupu jakichkolwiek zewnętrznych usług telekomunikacyjnych, w tym m.in.: bezpłatne połączenia, internet itp. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia według opisu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dostarczonych opasek wraz z towarzyszącą im usługą (zwiększenie lub zmniejszenie w obrębie 20% bransoletek). Zmiany te mogą wynikać z zainteresowania uczestników projektu tą formą wsparcia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 85000000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information