Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3434065)
I.1) Name and address: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach ul. Korczaka 23 18100 Łapy podlaskie tel. 085 814 24 38 fax. 085 814 24 82 REGON 5064480400000
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dostawa materiałów opatrunkowych i diagnostycznych na potrzeby SP ZOZ w Łapach
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych oraz diagnostycznych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Dostawa materiałów opatrunkowych oraz diagnostycznych z uwzględnieniem podziału na pakiety: Nr Pakietu Nazwa Pakiet nr 1 Materiały opatrunkowe. Pakiet nr 2 Materiały opatrunkowe. Pakiet nr 3 Materiały opatrunkowe. Pakiet nr 4 Materiały opatrunkowe. Pakiet nr 5 Materiały opatrunkowe. Pakiet nr 6 Materiały opatrunkowe. Pakiet nr 7 Materiały opatrunkowe. Pakiet nr 8 Materiały opatrunkowe. Pakiet nr 9 Plastry opatrunkowe. Pakiet nr 10 Plastry opatrunkowe. Pakiet nr 11 Opatrunki specjalistyczne. Pakiet nr 12 Opatrunki specjalistyczne. Pakiet nr 13 Opatrunki specjalistyczne. Pakiet nr 14 Rękawy do sterylizacji. Pakiet nr 15 Serwety jednorazowe. Pakiet nr 16 Zestawy sterylne. Pakiet nr 17 Zestawy sterylne. Pakiet nr 18 Poloplast do mocowania sond donosowych. Pakiet nr 19 Materiały diagnostyczne. Pakiet nr 20 Materiały diagnostyczne. Pakiet nr 21 Test na Hylicobacter pylori. Pakiet nr 22 Gaziki sterylne Pakiet nr 23 Eter naftowy 60/90 Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załączniku nr 1. tj. formularzu asortymentowo-cenowym, w zakresie każdego pakietu osobno od 1 do 23 do SIWZ. Zaoferowane jako przedmiot zamówienia materiały opatrunkowe oraz diagnostyczne muszą spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w treści SIWZ.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33141110-4
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information