Przebudowa i modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Biszczy

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3440637)

Client
Urząd Gminy w Biszczy
State
lubelskie
Address
23425 Biszcza, Biszcza 79
Phone
846 856 022
E-Mail
biszcza@zgwrp.org.pl
Created
2019-01-21

Urząd Gminy w Biszczy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Gminy w Biszczy Biszcza 79 23425 Biszcza lubelskie tel. 846 856 022 REGON 99974200000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa i modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Biszczy

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Biszczy, w tym uzupełnienie układu komunikacyjnego wokół obiektu o nowe miejsca postojowe i utwardzenia terenu. 2.1.1. Zakres robót ogólnobudowlanych obejmuje: • przebudowę i rozbudowę wewnętrznego układu funkcjonalnego, dostosowanie obiektu do wymagań p.poż. oraz do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, • rozbudowę obiektu, w tym: dobudowę zascenia teatralnego, • rozbudowę zaplecza sali widowiskowej, • rozbudowę zaplecza gastronomicznego, • rozbudowę nieużytkowego poddasza dla celów użytkowych. 2.1.2. Zakres robót instalacyjnych obejmuje: • przebudowę wewnętrznych instalacji sanitarnych (wodna, kanalizacyjna, wentylacyjna, gazowa, c.o., hydrantowa), elektrycznych (w tym instalacja oświetlenia awaryjnego, scenicznego i sterowania oświetlenia widowni), • modernizację kotłowni (likwidacja kotłowni węglowej i wykonanie kotłowni gazowej o sprawności 107%), • montaż OZE (kolektorów słonecznych do wspomagania produkcji ciepłej wody użytkowej), • wyposażenie sali widowiskowej w instalację nagłośnienia i oświetlenia scenicznego wraz z urządzeniami. 2.1.3. Zakres robót zewnętrznych obejmuje: • rozbudowę układu komunikacyjnego wokół budynku, • przebudowę rampy podjazdowej dla niepełnosprawnych przy głównym wejściu do budynku. Dane charakterystyczne obiektu: powierzchnia zabudowy 823 m2 kubatura brutto 6.574 m3 powierzchnia całkowita 1.471 m2 powierzchnia użytkowa 1.186 m2 powierzchnia nawierzchni ogółem: 1.247 m2 w tym: a) nawierzchnie istniejące 760 m2 b) nawierzchnie nowe 487 m2. 2.2. Na opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się:  Projekty budowlane,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),  Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium: 6.1.1. w zakresie zamówienia w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy zł), 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu n

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information