Przebudowa Rynku Miejskiego w Bobolicach

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3440657)

Client
Gmina Bobolice
State
zachodniopomorskie
Address
76020 Bobolice, ul. Ratuszowa 1
Phone
94 34 58 401
Fax
94 34 58 420
Created
2019-01-21

Gmina Bobolice

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Bobolice ul. Ratuszowa 1 76020 Bobolice zachodniopomorskie tel. 94 34 58 401 fax. 94 34 58 420 REGON 52772400000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa Rynku Miejskiego w Bobolicach

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Rynku Miejskiego w Bobolicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ: Rozdział B „Opis przedmiotu zamówienia” i Rozdział C „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych“. Wszystkie zapisy SIWZ i załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie – wraz z wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo). 2. Warunki zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3a. a) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca/(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) wszystkie osoby, które wykonywać będą następujące czynności podczas realizacji zamówienia: - wykonanie robót ziemnych, montażowych w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnych, - wykonanie robót elektrycznych, - wykonanie nawierzchni chodnika i nawierzchni drogowej, - wykonanie robót ogólnobudowlanych. b) Sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wyżej wskazanych przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Podręczna metryczka. a) Roboty rozbiórkowe: rozbiórka istniejących krawężników oraz nawierzchni chodnikowych z płytek betonowych i kostki betonowej, nawierzchni asfaltowych, murków kamiennych. b) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej około 2830 m2 wraz z okrawężnikowaniem. c) Wykonanie kanalizacji deszczowej (około 415 m) wraz ze studniami. d) Wykonanie przyłącza wodociągowego około 60 m wraz z montażem zdroju wodnego. e) Prace elektryczne – ustawienie 38 szt. lamp LED na słupie oraz 44 szt. oświetlenia posadzkowego, wraz z ułożeniem kabla. f) Mała architektura – ławki 24 szt., kosze na śmieci 8 szt., stojaki na rowery 3 szt., donice zewnętrzne, wykonanie odlewów z brązu z nazwami miast (10 szt.). g) Nasadzenia: drzewa, krzewy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Siwz, Rozdział A pkt XI. Wymagania dotyczące wadium. 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dni

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information