Realizacja dwóch zadań: Zadanie 1: „Przebudowa drogi do garaży na Oś. Gaj w Trzebini.” Zadanie 2: „Przebudowa ul. Sobieskiego w Trzebini – etap I.”

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3440665)

Client
Gmina Trzebinia
State
małopolskie
Address
32540 Trzebinia, ul. Józefa Piłsudskiego 14
Phone
326 121 227
Fax
326 121 147
Created
2019-01-21

Gmina Trzebinia

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Trzebinia ul. Józefa Piłsudskiego 14 32540 Trzebinia małopolskie tel. 326 121 227 fax. 326 121 147 REGON 52723300000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Realizacja dwóch zadań: Zadanie 1: „Przebudowa drogi do garaży na Oś. Gaj w Trzebini.” Zadanie 2: „Przebudowa ul. Sobieskiego w Trzebini – etap I.”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1)Wykonanie przebudowy drogi do garaży na Osiedlu Gaj w Trzebini wraz z „sięgaczami” dojazdowymi do garaży – o łącznej długości ok. 270m i szerokości od 3,0m do 4,5m oraz budowy zatoki postojowej (na 6 miejsc postojowych o pow. ok. 96m2), przebudową zjazdów z kostki brukowej betonowej (pow. ok. 32m2) i przebudową sieci elektrycznej nN (na odcinku o długości ok. 126mb). W trakcie planowanej przebudowy zostanie wykonana nowa konstrukcja drogi i sięgaczy, składająca się z kruszywa łamanego gr. 35cm, warstwy wiążącej (z AC 16W) gr. 5cm oraz warstwy ścieralnej (z AC 11S) gr. 4cm – o powierzchni ok. 1 141m2. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: • wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych oraz ziemnych, • ułożenie krawężników betonowych 15x22x100cm (dł. ok. 580,0m) i obrzeży betonowych 8x30x100cm (dł. ok. 25m) na ławach betonowych wraz z oporem betonowym, • zabudowanie rur osłonowych na istn. uzbrojeniu podziemnym, • wykonanie regulacji wysokościową urządzeń podziemnych (3szt), • zamontować oznakowanie pionowe oraz próg zwalniający U-16d (dł. 3,0m), • wykonać profilowanie poboczy wraz z ich humusowaniem i obsianiem trawą (pow. ok. 165m2). UWAGA: Załączony przedmiar robót obejmuje zrealizowanie opisanego wyżej zakresu robót i stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu wyceny. b)Wykonanie przebudowy drogi publicznej ul. Jana III Sobieskiego etap I (o długości: ciąg główny ok. 225,0m (szer. 4,20-4,50m) oraz sięgacze: ok. 30,0m (szer. 3,0m) i ok. 93,0m (szer. 4,20-4,50m)) wraz budową zatoki postojowej (na 15 miejsc postojowych o pow. ok. 210m2), opasek z kostki brukowej betonowej (pow. ok. 505m2) oraz przebudowę odwodnienia (zabudowanie 5 wpustów deszczowych), sieci elektroenergetycznej (demontaż jednego słupa i montaż nowego) oraz istniejących zjazdów (pow. ok. 111m2). Na całym zakresie robót należy wykonać warstwę mrozoochronną (stabilizacja gotowa z dowozu o Rm=5,0MPa o łącznej powierzchni ok. 1 568m2), podbudowę z kruszywa łamanego o łącznej grubości 23cm (pow. ok 1500m2)|, warstwę wiążącą z AC 16W gr. 4cm (pow. ok. 1460m2) oraz warstwę ścieralną z AC 11S gr. 4cm (pow. ok. 1453m2). Należy również: • zabudować krawężniki betonowych 15x22x100cm (dł. ok. 580,0m) i 15x30x100cm (dł. ok. 59m) oraz obrzeża betonowe 8x30x100cm (dł. ok. 449m) na ławach betonowych wraz z oporem betonowym • wykonać regulację wysokościową urządzeń podziemnych (9szt), • wykonać oznakowanie poziome i pionowe, • wykonać pobocza z kruszywa łamanego gr. 10cm (pow. ok 102m2), • wykonać humusowanie z obsianiem trawą. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również zapewnie obsługi geodezyjnej oraz sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanego zakresu robót z wkreśleniem zmian na mapę zasadniczą w zasobach Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chrzanowie. Warunkiem dokonania odbioru robót przez Zamawiającego będzie przedstawienie oświadczenia geodety o złożeniu materiałów geodezyjnych obejmujących inwentaryzację powykonawczą w P.O.D.GiK w Chrzanowie wraz z zobowiązaniem do dostarczenia kopii mapy zasadniczej potwierdzonej przez P.O.D.GiK w Chrzanowie, uwzględniającej wprowadzone zmiany. Wykonawca wykona oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca powinien w czasie wykonywania robót dostarczać i utrzymywać na własny koszt wszelkie osłony, ogrodzenia, światła, znaki ostrzegawcze itp. Wykonawca udzieli na wykonane roboty min. 36 miesięcy gwarancji. Przed sporządzeniem wyceny należy zapoznać się z pkt 12 siwz: Opis sposobu obliczenia ceny. 3.1.(siwz)Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji przedmiotu zamówienia czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z póź. zm.). niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). 3.2. (siwz)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.3.1.(siwz) w szczególności: 1) żądania oświadczeń i dokumentów oraz wyjaśnień w zakresie potwierdzania w/w i dokonywania ich oceny, 2) zwrócenia się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli u Wykonawcy lub Podwykonawcy. 3.3.(siwz) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu n/w dokumenty potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.3.1 (siwz): 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na umowę o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę jego złożenia, wskazanie, ze objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy: 2) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczyć będzie w/w oświadczenie. Kopia w/w dokumentu/ów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: imię i nazwisko, rodzaj umowy o pracę, data zawarcia umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.3.1.(siwz) wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 34922100-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information