Druk i dostawa dyplomów wraz z obwolutami dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3440666)

Client
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
State
mazowieckie
Address
00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 15
Phone
22 4210100
Fax
22 8288773
Created
2019-01-21

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ul. Krakowskie Przedmieście 15 00-071 Warszawa mazowieckie tel. 22 4210100 fax. 22 8288773 REGON 00027406800010

I.2) Type of contracting: Administracja rządowa centralna

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Druk i dostawa dyplomów wraz z obwolutami dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa dyplomów wraz z obwolutami dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, zwanego dalej usługą. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie zgodnie z każdorazowym zapotrzebowaniem Zamawiającego. W trybie pilnym, realizacja zgłaszanych do wykonania dyplomów oraz obwolut następować będzie w czasie 24 godzin od daty zgłoszenia. W szczególnych przypadkach Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania i dostarczenia zamawianych dyplomów – do 10 sztuk – w terminie 8 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zatrudnienie na umowę o pracę. Zgodnie z art. 29 ust. 3 a ustawy Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 6 do niniejszej SIWZ, były zatrudnione/zatrudniane przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace, w pełnym wymiarze czasu pracy przez cały okres trwania umowy na warunkach, o których mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Aspekt społeczny – promocja godnej pracy. W celu zmaksymalizowania pozytywnego wpływu społecznego, Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizując świadczenie zatrudnienia osób na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, stosował co najmniej stawki najniższego wynagrodzenia za pracę oraz stawki godzinowe przez cały czas trwania umowy, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 września 2018 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinnej w 2019 r. (Dz.U. 2018 poz. 1794). Na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania obowiązują stawki ustalone Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 września 2018 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2019 r. (Dz.U. 2018 poz. 1794) w następujących wysokościach: - minimalne wynagrodzenie za pracę w wysokości 2250 brutto zł, - minimalna stawka godzinowa w wysokości 14,70 brutto zł. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania minimalnych stawek najniższego wynagrodzenia oraz stawki godzinowej, przez cały okres trwania umowy uwzględniając każdorazowo zmiany przepisów w zakresie zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań określono we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79823000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information