wykonanie zgodnie z projektem Zamawiającego i dostawa na teren Górnej Równi Krupowej w Zakopanem 40 sztuk rekreacyjnych wolnostojących leżaków ogrodowych ,w ramach realizacji zadania nr 2017/17 „Rewitalizacja terenu Górnej Równi Krupowej” w Zakopanem.

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3440678)

Client
Gmina Miasta Zakopane
State
małopolskie
Address
34500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
Phone
182 020 448
Fax
182 020 448
E-Mail
przetargi@um.zakopane.pl
Created
2019-01-21

Gmina Miasta Zakopane

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Miasta Zakopane ul. T. Kościuszki 13 34500 Zakopane małopolskie tel. 182 020 448 fax. 182 020 448 REGON 65494800000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: wykonanie zgodnie z projektem Zamawiającego i dostawa na teren Górnej Równi Krupowej w Zakopanem 40 sztuk rekreacyjnych wolnostojących leżaków ogrodowych ,w ramach realizacji zadania nr 2017/17 „Rewitalizacja terenu Górnej Równi Krupowej” w Zakopanem.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 3.Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i dostawa na teren Górnej Równi Krupowej w Zakopanem rekreacyjnych wolnostojących przenośnych leżaków ogrodowych w ilości 40 sztuk, zgodnie z projektem Zamawiającego, w ramach realizacji zadania nr 2017/17 „Rewitalizacja terenu Górnej Równi Krupowej” w Zakopanem. Leżaki o wymiarach 1,44 x 0,6 m i wysokości 0,95 m ,o konstrukcji stalowej belkowej z profili zamkniętych zimnogiętych oraz poszycia z litego drewna iglastego. 3.1.Przedmiot zamówieni obejmuje w szczególności: 1) wykonanie wszelkich prac przygotowawczych i zabezpieczających, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, 2) wykonanie robót ślusarskich wykonania konstrukcji stalowej leżaków oraz ocynkowanie konstrukcji, 3) wypełnienie głównych profili (80 x 40) mm leżaków betonem oraz wykonaniem na krańcach zaślepek stalowych, 4) wykonanie robót stolarskich poszycia siedzisk drewnianych, 5) wykonanie robót malarskich konstrukcji stalowej w technologii malowania proszkowego RAL 7016, 6) lakierowanie deszczółek siedzisk leżaków, 7) montaż leżaków i dostawa do Zamawiającego oraz rozładunek na miejsca wskazane przez Zamawiającego. 3.2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac przygotowawczych, związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją Umowy bez zakłóceń. 3.3. Do zadań Wykonawcy należy ponadto spełnienie wszelkich świadczeń, dokonanie wszelkich nakładów, jak również poczynienie wszelkich przygotowań, które są konieczne bądź potrzebne dla wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z zasadami techniki i sztuki budowlanej w stanie nadającym się do urzędowego odbioru, niezależnie od tego, czy świadczenia, nakłady i przygotowania ujęte są w formie pisemnej lub w formie rysunków w Umowie (wraz z załącznikami). Świadczenia budowlane lub związane z wyposażeniem, które nie zostały dokładnie opisane, winny zostać przez Wykonawcę wykonane w sposób odpowiedni dla gospodarczego przeznaczenia przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi i normami. 3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym w przedstawionym projekcie. 3.6. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3.7. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa Umowa. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem. 3.8. Przedmiot zamówienia opisuje załącznik nr 1 do niniejszej siwz na który składa się : 1)projekt wykonawczy 2) STWiOR 3) Przedmiar robót 3.9. Stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.-Kodeks pracy (t.j.Dz.U. z 2018r. poz.108) osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 3.1 ust od 1 do 7 . ( Numeracja wynika z numeracji zastosowanej w siwz)

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information