Dostawa materiałów na utwardzenie dróg gruntowych wraz z usługą równiarki i walca na terenie Gminy Gniezno "

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3440679)

Client
Gmina Gniezno
State
wielkopolskie
Address
62-200 Gniezno, Al. Reymonta 9-11 9
Phone
61 4245750
Fax
61 4245751
www
www.urzadgminy.gniezno.pl
E-Mail
sekretariat@urzadgminy.gniezno.pl
Created
2019-01-21

Gmina Gniezno

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Gniezno Al. Reymonta 9-11 9 62-200 Gniezno wielkopolskie tel. 61 4245750 fax. 61 4245751 REGON 63125951900000 www.urzadgminy.gniezno.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa materiałów na utwardzenie dróg gruntowych wraz z usługą równiarki i walca na terenie Gminy Gniezno "

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: ZADANIE NR 1 „Dostawę materiałów na utwardzenie dróg gruntowych na terenie Gminy Gniezno.” I. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia „Dostawę materiałów na utwardzenie dróg gruntowych na terenie Gminy Gniezno.” Zakres przedmiotu zamówienia: • kruszony gruz betonowy ( o frakcji do 63); • kruszony gruz betonowy ( o frakcji do 31,5); • kruszony gruz ceglano- betonowy ( o frakcji do 63); • kruszony gruz ceglano- betonowy ( o frakcji do 31,5); Łączna ilość zamówienia do 6 200 ton. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia materiału na utwardzenia dróg maksymalnie w ciągu 48 godzin. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość prawa opcji obejmujące swoim zakresem możliwość zwiększenia dostarczanego materiału na utwardzenie dróg maksymalnie o 6 000 ton. Zamawiający skorzysta z prawa opcji po wykorzystaniu limitu przewidzianego dla zamówienia podstawowego. ZADANIE NR 2 „ Usługa równiarką i usługi walcem „ I. Opis przedmiotu zamówienia 1. Usługi równiarką polegające na profilowaniu oraz równaniu kruszywa drogowego, w ramach prowadzonych prac przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach i parkingach itp. na terenie Gminy Gniezno w ilości razem 600 roboczogodzin. 2. Usługi walcem drogowym stalowym lub stalowo- gumowym o wadze min. 10t z wibracją, polegające na zagęszczaniu kruszywa drogowego, gruzu itp. w ramach prowadzonych prac przy drogach gminnych, wewnętrznych, placach, parkingach itp. na terenie Gminy Gniezno w ilości 100 roboczogodzin. 3. Powyższa ilość jest jedynie ilością szacunkową określoną dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia wykonania mniejszej ilości prac w zależności od bieżących potrzeb. Rozliczenie za wykonane usługi będzie następowało na podstawie faktycznie zrealizowanych zleceń z uwzględnieniem cen jednostkowych wskazanych w formularzu oferty przez Wykonawcę. 4. Od czasu pracy odliczany będzie czas dojazdu do miejsca pracy i czas powrotu z pracy oraz okres niesprawności sprzętu. 5. Przewidywana ilość prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie wykonanych usług w toku realizacji umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym. 7. Wymagany termin stawienia się wykonawcy (operatora równiarki) lub (operatora walca) do dyspozycji Zamawiającego – 2 dni robocze licząc od daty otrzymania zlecenia. 8. O terminie wykonania prac z określeniem miejsca, Zamawiający poinformuje Wykonawcę drogą telefoniczną potwierdzoną e-maile lub pisemnie. 9. Rozliczenie roboczogodzin nastąpi na podstawie pokwitowanego przez osobę wskazaną przez zamawiającego zestawienia ilości roboczogodzin. 10. Rozliczenia za wykonane usługi będą dokonywane w cyklu miesięcznym. 11. Po wykonaniu pac Wykonawca ma obowiązek wystawienia faktury miesięcznie na koniec danego miesiąca.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 14210000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information