Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Borui Kościelnej

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3440682)

Client
Urząd Miejski
State
wielkopolskie
Address
64300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33
Phone
61 4426600, 4426641
Fax
614 422 754
Created
2019-01-21

Urząd Miejski

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Miejski ul. Poznańska 33 64300 Nowy Tomyśl wielkopolskie tel. 61 4426600, 4426641 fax. 614 422 754 REGON 52693700000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Borui Kościelnej

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Borui Kościelnej” obejmującej swoim zakresem następujące elementy: a) Koncepcję architektoniczną, b) Projekt budowlany wraz zagospodarowaniem terenu c) Projekt wykonawcy w branżach : budowlana, wod-kan, centralnego ogrzewania, elektryczna, grzewczo-chłodnicza, wentylacji mechanicznej, teletechniczną, komputerową, monitoringu wizyjnego wraz z zewnętrznymi sieciami technicznymi niezbędne do funkcjonowania budynku, d) projekt wykonawczy podstawowe wyposażenie (trybuny dla widowni, zaplecze sportowe, wyposażenie w sprzęt sportowy, podstawowe umeblowanie i wyposażenie) e) charakterystyka. energetyczną obiektu f) Przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, STWiOR, Termin realizacji z podziałem na 2 etapy: a) I etap – faza koncepcyjna do 31.03.2019r. b) II etap – opracowanie pełnej dokumentacji wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń 30.09.2019r. Minimalny okres rękojmi dla wykonanej dokumentacji wynosi 3 lata od ostatecznego terminu odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego przez Strony protokołem odbioru. 2. Całość zamówienia została szczegółowo określona w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ, projekcie Umowy załącznik nr 6 SIWZ. 3. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia w stosunku do których wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108, ze zm.).

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71220000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: -

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information