Kompleksowe usługi sprzętowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo, w miarę potrzeb zamawiającego w 2019r

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3440693)

Client
Zarząd Dróg Powiatowych
State
mazowieckie
Address
05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219 219
Phone
025 7582891
Fax
025 7582891
www
http://powiatminski.pl
E-Mail
zdpmm@wp.pl
Created
2019-01-21

Zarząd Dróg Powiatowych

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Warszawska 219 219 05-300 Mińsk Mazowiecki mazowieckie tel. 025 7582891 fax. 025 7582891 REGON 71158670000000 http://powiatminski.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Kompleksowe usługi sprzętowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo, w miarę potrzeb zamawiającego w 2019r

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Zadanie 1: Kompleksowe usługi sprzętowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo, w miarę potrzeb Zamawiającego w 2019r., na rzecz robót realizowanych siłami własnymi Służby Drogowo – Mostowej w Mińsku Mazowieckim następującym sprzętem: 1) Usługi samochodem ciężarowym o ładowności do 10Mg o niskiej skrzyni ładunkowej, z hakiem do zaczepu oczkowego do skrapiarki, remontera (minimalna ładowność 5Mg) – 450 godz., 2) Usługi samochodem wywrotką (trójstronny wywrot) o ładowności powyżej 12Mg do współpracy z koparko-ładowarką – 820 godz., 3) Usługi równiarką o mocy min. 100KM – 120 godz., 4) Usługi ciągnika z kosiarką bijakową koszenie poboczy dwustronne, średnia szerokość pobocza 1,2m – 70 km., 5) Usługi ciągnika z kosiarką bijakową koszenie poboczy z wewnętrzną i zewnętrzną skarpą rowu oraz zieleńcem za rowem dwustronne, średnia szerokość pobocza 1,2m – 30 km, 6) Usługi zagęszczania poboczy walcem samojezdnym wibracyjnym minimum 5 ton, średnia szerokość pobocza 1,2m – 50 godz., 7) Usługi koparko – ładowarką o poj. łyżki powyżej 0,50m3, która musi być wyposażona także w łyżkę profilowo – skarpową do kopania rowów przydrożnych do współpracy z samochodem wywrotką – 850 godz. Zadanie 2: Kompleksowe usługi sprzętowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo, w miarę potrzeb Zamawiającego w 2019r., na rzecz robót realizowanych siłami własnymi Służby Drogowo – Mostowej w Stanisławowie następującym sprzętem: 1) Usługi samochodem ciężarowym o ładowności do 10 Mg z niską skrzynią załadunkową, z hakiem do zaczepu oczkowego do skrapiarki, remontera - minimalna ładowność 5 Mg – 450 godz., 2) Usługi samochodem wywrotką o ładowności powyżej 12 Mg do współpracy z koparko-ładowarką – 550 godz., 3) Usługi równiarką o mocy min. 100KM – 150 godz., 4) Usługi ciągnikiem z kosiarką bijakową - koszenie poboczy dwustronne, średnia szerokość pobocza 1,2m – 350 km, 5) Usługi ciągnikiem z kosiarką bijakową - koszenie poboczy z wewnętrzną i zewnętrzną skarpą rowu oraz zieleńcem za rowem dwustronne, średnia szerokość pobocza 1,2m – 50 km, 6) Usługi zagęszczania poboczy walcem samojezdnym wibracyjnym 8 ton, średnia szerokość pobocza 1,2m – 40 godz. 7) Usługi koparko – ładowarką o poj. łyżki powyżej 0,50m3, która musi być wyposażona także w łyżkę profilowo – skarpową do kopania rowów przydrożnych do współpracy z samochodem wywrotką – 400 godz., 8) Usługi koparką obrotową na podwoziu kołowym o poj. łyżki powyżej 0,50m3, która musi być wyposażona także w łyżkę profilowo – skarpową do kopania rowów przydrożnych do współpracy z samochodem wywrotką – 150 godz. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 2.1. Wykonawca / Podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia wszystkich operatorów samochodów i sprzętu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm.) przez cały okres obowiązywania umowy. 2.2. Wykonawca / Podwykonawca zobowiązany jest do złożenie pisemnego oświadczenia o wykonaniu obowiązku określonego w pkt 2.1., które winno zawierać ilość osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaj zawartej umowy o pracę i czas jej obowiązywania oraz zakres wykonywanych czynności, w ramach każdej z umów o pracę wraz z podaniem numerów rejestracyjnych pojazdu (a w przypadku braku - rodzaju sprzętu), który będzie obsługiwany przez danego pracownika, w terminie dwóch dni od dnia podpisania umowy. 2.3. W przypadku zmiany osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca / Podwykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w pkt 2.2., w terminie 7 dni od daty dokonania tej zmiany. 2.4. W trakcie realizacji przedmiotu umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca / Podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 2.1. czynności: a) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać dane określone w pkt 2.2. b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy / umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy wraz z dokumentem określającym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy / umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy pracę i wymiar pracy nie podlegają anonimizacji. c) dowody potwierdzające zgłoszenie pracowników przez pracodawcę do ubezpieczeń społecznych, w szczególności imienne raporty miesięczne o należnych składkach i wypłaconych świadczeniach wraz z potwierdzeniem przyjęcia przez ZUS, dotyczące wszystkich zatrudnionych osób, o których mowa w pkt 2.1., zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, przy czym: imię i nazwisko pracownika, wymiar czasy pracy, kod ubezpieczenia nie podlegają anonimizacji. 2.5. Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzania kontroli wymogu zatrudnienia osób wykonujących określone w pkt 2.1. czynności na podstawie umowy o pracę w miejscu wykonywania przedmiotu umowy. 2.6. Niedopełnienie obowiązku określonego w pkt 2.1. oraz nieprzedłożenie dowodów zatrudnienia określonych w pkt 2.4., skutkowało będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej, zgodnie z postanowieniem § 7 ust. 1 pkt 1) lit. d) i e) istotnych postanowień umowy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 60181000-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information