Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego p.n. „Rewitalizacja dawnego obiektu kinoteatru Wrzos na potrzeby Teatru KTO”.

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3440694)

Client
Teatr KTO
State
małopolskie
Address
31-158 Kraków, Krowoderska 74 13
Phone
126237300
Fax
126338947
www
http://www.teatrkto.pl/
E-Mail
sekretariat@teatrkto.pl
Created
2019-01-21

Teatr KTO

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Teatr KTO Krowoderska 74 13 31-158 Kraków małopolskie tel. 126237300 fax. 126338947 REGON 356901227 http://www.teatrkto.pl/

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego p.n. „Rewitalizacja dawnego obiektu kinoteatru Wrzos na potrzeby Teatru KTO”.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamierzenia inwestycyjnego p.n. „Rewitalizacja dawnego obiektu kinoteatru Wrzos na potrzeby Teatru KTO”, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu „Rewitalizacja dawnego obiektu kinoteatru Wrzos na potrzeby Teatru KTO” działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego Poddziałanie 6.1.3 Rozwój instytucji kultury oraz udostępnianie dziedzictwa kulturowego Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM). Ogólny opis przedmiotu zamówienia: 1) Ze względu na to, iż w tylnej części działki równolegle prowadzona jest inwestycja p.n. ”ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELENI PRZY BUDYNKU KINOTEATRU WRZOS DLA POTRZEB TEATRU KTO, ZLOKALIZOWANEGO NA DZ. NR 403 OBR. 12 PODGÓRZE, PRZY UL. ZAMOYSKIEGO 50 W KRAKOWIE”, w trakcie wykonywania prac należy uzgodnić z Generalnym Wykonawcą w/w inwestycji harmonogram prac mających bezpośredni wpływ na prowadzoną inwestycję. 2) Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowego zapoznania się z dokumentami składającymi się na opis przedmiotu zamówienia w celu poznania zakresu prac objętych zamówieniem. 3) Wykonawca zapewni i wykona wszystko, co niezbędne do odpowiedniego wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem. 4) Wszelkie pomyłki, niedokładności, sprzeczności, rozbieżności, braki lub inne wady w opisie przedmiotu zamówienia powinny być przedstawione Zamawiającemu w terminie określonym ustawą PZP na wyjaśnianie treści SIWZ, pod rygorem uznania, że wykonawca uwzględnił je w cenie oferty, chyba że były one niemożliwe do zweryfikowania przez wykonawcę przy zachowaniu najwyższej staranności. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 6) roboty muszą być realizowane bez ingerencji w tereny sąsiednich nieruchomości lub po uzyskaniu przez wykonawcę pisemnej zgody od właścicieli tych nieruchomości. Pisemna zgoda musi być przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po jej otrzymaniu. 7) Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego wszelkie drogi w przypadku korzystania z nich jako dróg dojazdowych do placu budowy. 8) Wykonawca zobowiązany jest naprawić ewentualne uszkodzenia ogrodzeń, elewacji, bram wjazdowych i innych elementów sąsiadujących z placem budowy. 9) Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz przepisów przeciwpożarowych. 10) Wymaga się, aby zgłoszony przez wykonawcę kierownik budowy/robót był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 11) Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokument rozliczenia końcowego robót i sporządzić operat kolaudacyjny, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, ocenę techniczną realizacji kontraktu, rozliczenie finansowe oraz potwierdzenie zakończenia odbioru. 12) Wykonawca zobowiązany jest przekazać zrealizowane obiekty Zamawiającemu łącznie z kompletną dokumentacją budowy, w tym decyzji dotyczących obiektu, w szczególności decyzji zezwalającej na użytkowanie, a także instrukcji obsługi instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Gwarancja oraz rękojmia na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy, liczone od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy o zamówienie. W okresie gwarancji koszty obligatoryjnych przeglądów serwisowych i konserwacji, a także naturalnie zużywających się materiałów eksploatacyjnych ponoszone będą przez Zamawiającego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45210000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy i 00/100 złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej, oznacza to, że środki muszą zosta

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information