Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3440700)
I.1) Name and address: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach ul. M. Skłodowskiej-Curie 26 48100 Głubczyce opolskie tel. 774 801 170 fax. 774 801 171 REGON 31157900000 www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl
I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Głubczycach
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2.1 – 2.4 do SIWZ zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl stanowiące integralną część SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania (o ile dotyczy) określone w: - Ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 211), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.); - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r. - dotyczącej wyrobów. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności. Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia/Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części zamówienia: część nr 1 – Dostawa odczynników i błony do posiadanej przez zamawiającego wywoływarki Kodak MIMR – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ; część nr 2 – Dostawa środków do higieny pacjenta – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ; część nr 3 – Dostawa kaniul i sprzętu medycznego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ; część nr 4 – Dostawa przyrządów do przetaczania płynów, krwi – wg załącznika nr 2.4 do SIWZ.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33140000-3
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information