Przebudowa drogi gminnej nr 796328 P ul. Ludomiry Namysł wraz z odcinkiem drogi gminnej nr 796341 P ul. Słonecznej w Odolanowie

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3440715)

Client
Gmina i Miasto Odolanów
State
wielkopolskie
Address
63-430 Odolanów, Rynek 11 11
Phone
62 733 15 81
Fax
62 733 38 92
E-Mail
zp@odolanow.pl
Created
2019-01-21

Gmina i Miasto Odolanów

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina i Miasto Odolanów Rynek 11 11 63-430 Odolanów wielkopolskie tel. 62 733 15 81 fax. 62 733 38 92 REGON 25085512700000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa drogi gminnej nr 796328 P ul. Ludomiry Namysł wraz z odcinkiem drogi gminnej nr 796341 P ul. Słonecznej w Odolanowie

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Ludomiry Namysł wraz odcinkiem drogi ul. Słonecznej w Odolanowie. Zakres techniczny wykonania robót obejmuje w szczególności: 1.Prace rozbiórkowe. 2.Wykonanie nowego kanału deszczowego z wymianą gruntu wraz z przykanalikami (rury PVC DN250.pVC DN 315,PVC DN 400,PVC DN 160 razem 520m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr.1200mm,studzienki kanalizacyjne PP DN600,wpusty deszczowe). 2. Przebudowa chodników i wjazdów do posesji. - wymiana krawężników, oporników, obrzeży betonowych i nawierzchni chodników na nową nawierzchnię z kostki brukowej gr. 8 cm ( ok.1543,1m2 ) 3.Przebudowa nawierzchni jezdni na dł. 0,491 km, szer. 5m, 4,5m ( ul. Słoneczna), poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej( AC 11W gr. 5 cm, AC11S gr. 4 cm) wraz z wymianą podbudowy na całej szerokości jezdni i wykonaniem wzmocnienia podłoża warstwą gruntu stabilizowanego cementem 2,5MPa, ścieki uliczne z kostki betonowej gr.8 cm. Wykonanie przejść wyniesionych z kostki brukowej (80m2). 4.Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Szczegółowy zakres robót stanowi projekt budowlany opracowany przez Marcina Kasałkę Pracownia Projektowa Infrastruktury Drogowej. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł rozpocząć wykonywanie robót budowlanych i wejść na teren budowy dopiero od dnia 13.05.2019 r. ze względu na prowadzone prace związane z wymianą sieci wodociągowej w ciągu ul. L. Namysł i ul. Słonecznej w Odolanowie. Tym samym faktyczny czas w jakim będzie możliwe wykonywanie robót to 13-05-2019 do 09-09-2019r. Zadanie zostanie zrealizowane tylko w przypadku otrzymania dofinansowania w ramach "Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019". Zamawiający zamierza przeznaczyć te środki na sfinansowanie części niniejszego postępowania. W przypadku nie przyznania środków na dofinansowanie niniejszego zadania z w/w programu Zamawiający dokona unieważnienia postępowania.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233100-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 20 000.00 zł

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information