Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3440730)
I.1) Name and address: Powiatowy Dom Pomocy Społecznej Ostrowina 21 56400 Oleśnica dolnośląskie tel. 071 3148756, 3148748 fax. 713 148 754 REGON 30135100000
I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Opis przedmiotu zamówienia: 1. pranie bielizny pościelowej oraz pozostałych asortymentów będących własnością Zamawiającego (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, ręczniki, szlafroki, piżamy, koszule nocne, serwetki, serwety, koce, narzuty, kołdry, poduszki, materace, firany, zasłony, mundurki pracowników) w ilości do 160 000kg w okresie realizacji zamówienia: a. czyszczenie oraz dezynfekcja bielizny pościelowej oraz pozostałych asortymentów b. maglowanie lub prasowanie bielizny pościelowej oraz pozostałych asortymentów w zależności od potrzeb c. segregacja czystego prania z podziałem na oddziały d. pakowanie czystego prania w opakowania e. codzienne przyjmowanie prania brudnego z poszczególnych oddziałów f. dostarczanie prania czystego do Zamawiającego 2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia do Zamawiającego w ramach usługi takiej ilości czystego prania, że zapewni ona zaspokojenie bieżących potrzeb Zamawiającego 3. czyste pranie powinno być opakowane przez Wykonawcę z opisem na poszczególne oddziały 4. przekazywanie prania czystego i odbiór prania brudnego każdorazowo odbywać się będzie za pokwitowaniem przez pracownika Wykonawcy 5. w przypadku niedoprania asortymentów oddanych do prania usługa zostanie wykonana powtórnie na koszt Wykonawcy nie później niż w ciągu dwóch dni od momentu stwierdzenia w/w defektu 6. czas wykonania usługi prania wodnego i dezynfekcji wynosi do 72 godz. od chwili odbioru od Zamawiającego 7. Wykonawca na czas trwania umowy dostarczy Zamawiającemu worki do transportu brudnego prania oraz prania czystego o ładowności do 15 kg w ilości niezbędnej do wykonania usługi 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami i wymaganiami sanitarnymi wobec organów kontroli (PIP, Sanepid itd.) 9. Wykonawca udostępni kopię protokołów kontroli poszczególnych organów kontroli na każde żądanie Zamawiającego 10. wymagane jest stosowanie technologii prania wodnego z zastosowaniem środków dezynfekcyjnych w procesie termiczno-chemicznym; środki piorące i dezynfekujące muszą działać na grzyby, bakterie i wirusy w temperaturze od 40 stopni C 11. Zamawiający może odmówić przyjęcia prania czystego w sytuacji: • wykonania usługi niezgodnie z umową • niewłaściwie opakowane • niedopranej, zniszczonej i żądać wymiany na nową 12. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ciągłość usług w przypadku wystąpienia awarii urządzeń pralniczych 13. Zamawiający przewiduje określenie wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29.4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 98300000-6
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information