Przebudowa i modernizacja budynku świetlicy wiejskiej we Wrzeszczewicach

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3448164)

Client
Gmina Łask
State
łódzkie
Address
98-100 Łask, ul. Warszawska 14 14
Phone
043 6768300
Fax
043 6768388
www
www.lask.pl
E-Mail
um@lask.pl
Created
2019-02-18

Gmina Łask

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Łask ul. Warszawska 14 14 98-100 Łask łódzkie tel. 043 6768300 fax. 043 6768388 REGON 73093451300000 www.lask.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa i modernizacja budynku świetlicy wiejskiej we Wrzeszczewicach

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn. „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej we Wrzeszczewicach” oraz „Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej we Wrzeszczewicach”. 2. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie: 2.1. Dla zadania – „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej we Wrzeszczewicach”: • Dach – rozbiórki; • Dachu – konstrukcji, pokrycia i obróbek; • Remontu ścian; • Remontu kominów, stropów i sufitów; • Instalacji odgromowej. 2.2. Dla zadania – „Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej we Wrzeszczewicach”: 2.2.1. ROBOTY BUDOWLANE • Utwardzenia terenu; • Fundamentu pod zbiornik gazu wraz z ogrodzeniem; • Remontu posadzek; • Remontu ścian; • Remontu sufitów; • Izolacji ścian fundamentowych; • Stolarki okiennej i drzwiowej; • Docieplenia ścian; 2.2.2. INSTALACJE SANITARNE • Kotłowni i instalacji c.o.; • Instalacji gazowej wewnętrznej; • Instalacji wodociągowej; • Instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej; • Instalacji klimatyzacji wraz z odprowadzeniem skroplin; • Instalacji wentylacji; • Kanalizacji sanitarnej zewnętrznej; • Instalacji gazowej zewnętrznej; • Instalacji wodociągowej zewnętrznej; 2.2.3. INSTALACJE ELEKTRYCZNE WEWNETRZNE • Rozdzielnic, linii zasilających; • Instalacji gniazd wtykowych i oświetlenia w pomieszczeniach. 2.3 INSTALACJE ELEKTRYCZNE WEWNĘTRZNE • Rozdzielnic, linii zasilających • Instalacji gniazd wtykowych i oświetlenia w pomieszczeniach 2.4 BUDOWA PRZYŁĄCZA ELEKTROENERGETYCZNEGO • Budowa przyłącza napowietrznego typu AsXSn 4x25 mm2 ze słupa istniejącej linii napowietrznej do zacisków listwy zaciskowej na wejściu do złącza pomiarowego, demontaż istniejącego przyłącza 1–fazowego wraz z pracami towarzyszącymi, zgodnie z warunkami przyłączeniowymi nr 18-E3/WP/01153 z dnia 20.07.2018 r. Uwaga! Dostawa i montaż zbiornika gazu o pojemności 2,7 m3 wraz z niezbędną ilością paliwa potrzebną do przeprowadzenia prób i uruchomienia instalacji gazu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje zmianę terminu zakończenia robót na etapie po wyborze oferty, a przed zawarciem umowy, w przypadku przedłużającej się procedury wyboru Wykonawcy, o okres liczony od dnia 05.04.2019 r. do dnia podpisania umowy. 5. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 6 i 7 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. 6. Wszystkie wbudowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne dopuszczenia wymagane Prawem Budowlanym. 7. Wymagania dla Wykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 7.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji umowy, o ile nie będą one wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej w zakresie: • z branży budowlanej: utwardzenia terenu, wykonania fundamentu pod zbiornik gazu wraz z ogrodzeniem, remontu posadzek, remontu ścian, remontu sufitów, izolacji ścian fundamentowych, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenia ścian, remontu dachu (zmiana konstrukcji), rozbiórki dachu, pokrycia i obróbek dachu, remontu kominów, remontu stropów; • z branży sanitarnej: instalacji gazowej wewnętrznej, instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, klimatyzacji wraz z odprowadzeniem skroplin, wentylacji, kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, gazowej zewnętrznej, wodociągowej zewnętrznej, wykonanie kotłowni i instalacji c.o.; • z branży elektrycznej: instalacji odgromowej, rozdzielnic, linii zasilających, instalacji gniazd wtykowych i oświetlenia w pomieszczeniach. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 7.2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 7.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,  żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,  przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 7.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia:  wykaz osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem wykonawcy lub podwykonawcy, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby oraz imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;  poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 7.4 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 7.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 7.1. czynności. 7.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Zasady wnoszenia wadium 1.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł. 1.2. Wadium może być wniesione w jednej formie lub kilku z form określonych w art. 45 ust.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information