Przebudowa apteki szpitalnej Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach wraz z budową łącznika z budynkiem szpitala

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3448175)

Client
Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
State
pomorskie
Address
83-300 Kartuzy, Floriana Ceynowy 7
Phone
586 854 800,
Fax
586 854 840
www
http://www.bip.pczkartuzy.pl
E-Mail
sekretariat@pczkartuzy.pl,
Created
2019-02-18

Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. Floriana Ceynowy 7 83-300 Kartuzy pomorskie tel. 586 854 800, fax. 586 854 840 REGON 22063828700000 http://www.bip.pczkartuzy.pl

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa apteki szpitalnej Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach wraz z budową łącznika z budynkiem szpitala

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa łącznika między budynkiem apteki a budynkiem głównym szpitala Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach wraz przebudową istniejących pomieszczeń oraz przebudowa budynku apteki wraz z projektem pracowni żywienia pozajelitowego i pracowni cytostatyków. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1) Prace ziemne; 2) Roboty rozbiórkowe; 3) Roboty budowlane polegające na wznoszeniu konstrukcji budowlanych; 4) Roboty izolacyjne; 5) Roboty budowlane w zakresie tynków i posadzek; 6) Montaż stolarki zewnętrznej i wewnętrznej; 7) Wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej; 8) Wykonanie instalacji alarmowej; 9) Wykonanie instalacji sanitarnej (wod-kan, c.o.) wraz z białym montażem; 10) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej oraz instalacji klimatyzacyjnej; 11) Roboty wykończeniowe; 12) Roboty budowlane w zakresie elewacji; 13) Wykonanie projektu technologicznego, z uwzględnieniem dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ, 2 kabin Septic Room, wraz z ewentualnym uzyskaniem jego akceptacji przez Wojewódzkiego Państwowego Inspektora Farmaceutycznego w Gdańsku; 14) Wykonanie 2 kabin Septic Room (jedna do cytostatyków, druga do żywienia pozajelitowego), zgodnie z projektem technologicznym, o którym mowa w pkt 12) wraz z dostawą i montażem kabiny laminarnej do żywienia pozajelitowego; 15) Dostawa i montaż wyposażenia apteki; 16) Wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej; 17) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wykonanego przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu kabiny laminarnej do cytostatyków oraz wyposażenia ruchomego pomieszczenia. 4. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji, 2) Wszystkie materiały przewidziane do wbudowania, w ramach przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem elementów małej architektury podlegają obowiązkowej akceptacji Inspektorów Zamawiającego, 3) Wykonawca wykona wszystkie elementy powierzchni poziomych i pionowych oraz powierzchni wyposażenia z materiałów atestowanych jako zmywalne, odporne na środki dezynfekcyjne, związki chemiczne (substancje lecznicze), dotyczy: korytarzy, izby recepturowej, pokoju do badań klinicznych, zmywalni, śluz, pokojów przygotowawczych, pracowni, 4) Wymagania dotyczące kabin Septic Room: a) Kabiny muszą posiadać system filtrów, zapewniających klasę czystości powietrza „B”; b) Przystosowanie pomieszczeń przeznaczonych pod śluzy towarzyszące kabinom Septic Room; c) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dokona rozruchu urządzeń oraz przeprowadzi wszelkie niezbędne badania i testy mające na celu potwierdzić d) W ramach udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady, Wykonawca zobowiązany będzie do regularnej konserwacji i kontroli działania Septic Room wraz zainstalowanymi w nich urządzeniami, w celu zapewnienia ich 100% funkcjonalności. Koszty związane z konserwacją i kontrolą oraz związane z tym ewentualne koszty części zamiennych Wykonawca ma uwzględnić w cenie oferty. Zamawiający w okresie udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z przeglądami, konserwacją lub naprawą; e) Podczas opracowania dokumentacji projektowej, autor opracowania przyjął jako przykładowe następujące kabiny laminarne: Kabina laminarna Alpina BIO100 A2 klasy II, Komora laminarna Biogenet NUAIRE NU-481 klasy II - do pracy z cytostatykami 5) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty budowlane w zakresie wykonania robót konstrukcyjno – budowlanych, wykończeniowych oraz instalacyjnych, b) roboty budowlane w zakresie wykonania ocieplenia i elewacji, c) roboty w zakresie wykonania pomieszczeń Septic Room. 5. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, pochodzenia elementu, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać: 1) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub, 2) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w SIWZ oraz załączonej do niej dokumentacji technicznej.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeni

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information