Przebudowa wiaty przystankowej, modernizacja WC (dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych) oraz zaplecza technicznego na stacji w Sypitkach

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3448182)

Client
Muzeum Historyczne w Ełku
State
warmińsko-mazurskie
Address
19-300 Ełk, ul. Małeckich 3/2 3
Phone
87 732 02 83
Fax
87 732 02 82
E-Mail
k.bogusz@mhe-elk.pl
Created
2019-02-18

Muzeum Historyczne w Ełku

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Muzeum Historyczne w Ełku ul. Małeckich 3/2 3 19-300 Ełk warmińsko-mazurskie tel. 87 732 02 83 fax. 87 732 02 82 REGON 28142762800000

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa wiaty przystankowej, modernizacja WC (dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych) oraz zaplecza technicznego na stacji w Sypitkach

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wiaty przystankowej, modernizacja WC (dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych) oraz zaplecza technicznego na stacji w Sypitkach. Zakres modernizacji i przebudowy obejmuje w szczególności: 1.1. Rozbiórkę obecnego budynku przystankowego: a) demontaż stropu, b) rozebranie ścian, c) usunięcie posadzki, d) wywiezienie gruzu i odpadów. 1.2. Odbudowę budynku według projektu: a) wyrównanie terenu, b) wykonanie płyty fundamentowej, c) budowa nowych ścian, d) wykonani drewnianego stropu, e) wykonać izolację termiczną budynku, f) wykonanie więźby dachowej, g) pokrycie dachu dachówką ceramiczną, h) wykonanie elewacji zewnętrznej. 1.3. Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego i wodnego: a) budynek podłączyć do istniejącej instalacji wodnej i kanalizacyjnej, b) wykonać w przedsionku studzienkę do spuszczania wody na okres zimowy z wewnętrznej instalacji wodnej, c) wykonać nowa instalację wodną i kanalizacyjna w budynku i pomieszczeniach toalet zgodnie z projektem. 1.4. Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej: a) podłączyć budynek do istniejącej na terenie przystanku instalacji elektrycznej, b) wykonać nowa instalację elektryczną w wybudowanym budynku zgodnie z projektem, c) wykonać ogrzewanie elektryczne podłogowe 1.5. Prace wykończeniowe: a) ułożenie kostki betonowej, b) uporządkowanie terenu. Uwaga! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ (z wyłączeniem robót w zakresie peronu, ogrodzenia i nasadzeń zieleni, które nie wchodzą w zakres postępowania przetargowego) Załączone do SIWZ przedmiary robót są przykładowe. Przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączoną dokumentację projektową oraz zapisy SIWZ i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączone przedmiary nie stanową podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa. Ewentualne nazwy własne użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jedynie jako wzorzec. 2. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 2.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty przygotowawcze, b) roboty rozbiórkowe, c) roboty budowlano - remontowe, d) roboty instalacyjne, e) roboty odwodnieniowe, f) roboty porządkowe, g) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac fizycznych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia h) wykonywanie czynności biurowo- administracyjnych. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową i wykonujących czynności nadzoru itp.) 2.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem odpowiednich przepisów ustawy o ochronie danych osobowych) 2.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności. 2.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3. GWARANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information